تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

متولدین کدوم ماه زودتر عاشق میشن؟

برخی افراد با یک نگاه عاشق می‌شوند و برخی به زمان بیشتری برای عاشق شدن نیاز دارند، خصوصیات عاشقی میتواند با توجه به ماهی که در آن متولد شده اید متفاوت باشد.

طالع بینی متولد هر ماه

رویداد۲۴ به نظرتان آیا شما جزء افرادی هستید که زود عاشق می‌شوید و یا شاید هنوز تجربه‌ای در این مورد ندارید؟ قطعاً طالع بینی روی سرعت عاشق شدن افراد موثر است. به همین دلیل در این قسمت از نمناک قصد داریم که طبق ماه تولد به شما معرفی کنیم که افراد کدام ماه زودتر از بقیه عاشق می‌شوند. البته که تمامی مطالب طالع بینی برای همه افراد یکسان نیست و با توجه به تفاوت‌های شخصیتی میتواند برای دو متولد یک ماه، متفاوت باشد.

خرداد

خرداد ماهی‌ها خیلی زود سرد و خیلی زود گرم می‌شوند. ممکن است همه چیز در یک لحظه برای آن‌ها اتفاق بیفتد و دوباره لحظه بعد همه چیز تغییر کند. معمولاً سرعت عاشق شدن خردادی‌ها خیلی بالا است؛ زیرا آن‌ها در هر موردی خیلی زود عمل می‌کنند و خیلی راحت به فرد مقابل وابسته می‌شوند. از طرفی خیلی هم زود در یک رابطه کلافه می‌شوند.

بهمن

بهمن ماهی‌ها در رابطه کمی شبیه به یک ربات عمل می‌کنند و شما هرگز متوجه نمی‌شوید که آیا او عمیقا احساساتی شده یا خیر. بهمن ماهی‌ها خیلی راحت در روابط کلافه می‌شوند و همه چیز را تمام می‌کنند و معمولاً سرعت عاشق شدن در آن‌ها بالاست. یعنی اگر بخواهند عاشق شوند، خیلی زود این اتفاق برایشان می‌افتد و به طرف مقابل وابسته می‌شوند، اما ممکن است زود هم خسته شوند.

آذر

آذر ماهی‌ها می‌توانند خیلی جدی عاشق یک نفر باشند، اما اگر خسته و کلافه شوند، خیلی راحت همه چیز را به پایان می‌رسانند. آن‌ها نیاز به حس هیجان در رابطه دارند و اگر این حس هیجان از بین برود، همه چیز را تمام می‌کنند. آذر ماهی‌ها معمولاً خیلی زود از یک رابطه خسته می‌شوند، علت آن هم این است که به آزادی و استقلال خود اهمیت زیادی می‌دهند.

بدترین ترس آن‌ها محدود شدن است و اگر در رابطه احساس محدودیت داشته باشند، خیلی راحت آن را تمام می‌کنند. آن‌ها دوست دارند زمانی که با یک نفر وارد زندگی مشترک می‌شوند، خیلی کنجکاوی و ماجراجویی داشته باشند، اما از طرفی هم جزء افرادی هستند که دیر و سخت عاشق نمی‌شوند.

مهر

مهر ماهی‌ها عاشق این هستند که عاشق شوند و شاید میانگین ۵ بار در هفته حس عشق را تجربه کنند. آن‌ها در متعهد بودن کمی مشکل دارند. سرعت عاشق شدن در آن‌ها به شدت بالاست.

از طرفی باز هم زود کلافه می‌شوند و تنوع را دوست دارند. آن‌ها همسران بسیار مستقلی هستند و مانند آذر ماهی‌ها نباید خیلی محدودشان کنید. آن‌ها دوست دارند که در رابطه مانند یک پروانه آزاد و رها باشند.

فروردین

فروردین ماهی‌ها در عشق و عاشقی کمی پیچیده هستند. آن‌ها زود عاشق می‌شوند، اما اگر در رابطه چیز‌هایی را که می‌خواهند به آن‌ها ندهید، خیلی زود کلافه می‌شوند. معمولاً صبر کافی را در رابطه ندارند و از رابطه‌هایی که سرعت پیشرفت شان کند است بیزار هستند و دوست دارند که از همان اول همه چیز رمانتیک باشد.

شهریور

شهریور ماهی‌ها افراد وابسته‌ای نیستند. فقط اگر می‌خواهید در رابطه با آن‌ها موفق باشید، باید به کار‌هایی که انجام می‌دهند توجه کنید.

دوست دارند که عشق از طرف مقابل به آن‌ها اثبات شود، نه اینکه فقط حرفش را بزنید. زمانی که همه چیز خوب باشد، توجه و احساس واقعی را از آن‌ها دریافت می‌کنید، اما اگر مشکلی در رابطه به وجود بیاید، زود کلافه می‌شوند و بعد از آن هم زود عاشق خواهند شد. اگر کلافه شوند، خیلی راحت از زندگی شما بیرون می‌روند و وارد یک زندگی جدید می‌شوند.

دی

دی ماهی‌ها جزء آن دسته از افرادی نیستند که با عشق در نگاه اول دل ببازند، اما زمانی که وارد رابطه شوند، زود کلافه نخواهند شد و می‌دانند که یک رابطه جدید نیاز به تلاش دارد و هر دو طرف باید یکدیگر را بشناسند و در نتیجه صبر نسبتا خوبی دارند. اگر احساس راحتی در رابطه داشته باشند، در آن رابطه می‌مانند، اما اگر فکر کنند که وجه اشتراکی ندارند و فقط وقت شان را هدر می‌دهند، خیلی راحت دلزده می‌شوند. آن‌ها در عشق؛ محبت خود را خالصانه ابراز می‌کنند.

اسفند

وابستگی و عشق برای اسفند ماهی‌ها کمی مبهم است. هنگامی که یک اسفند ماهی فردی را پیدا می‌کند که واقعاً دوستش دارد، مدام به موسیقی رمانتیک گوش می‌دهد، زیرا می‌خواهد آن عشق را برای همیشه احساس کند. این افراد می‌توانند تا حدی وابسته باشند تا حدی که شاید هیچ کاری را بدون عشق شان نخواهند به انجام برسانند.

اگر طرف مقابل هم احساساتش را خوب ابراز کند، محبت آن‌ها چند برابر می‌شود. البته اسفند ماهی‌ها زود سرد و گرم می‌شوند. یعنی شاید در یک لحظه عاشق باشند و در یک لحظه کاملاً فارغ شوند. اگر رابطه‌ای که در آن هستند، رابطه سمی باشد، هیجان خود را از دست می‌دهند، اما اگر سالم باشد، به شدت متعهد هستند.

مرداد

مرداد ماهی‌ها عاشق این هستند که در رابطه قرار بگیرند؛ مخصوصاً زمانی که بحث این باشد که قرار است تا اخر عمر سرشار از عشق و محبت طرف مقابل باشند. آن‌ها معتقدند که رابطه نیاز به تقویت دارد و معمولاً از خودشان به اندازه کافی و کامل مایه می‌گذارند.

مرداد ماهی‌ها خیلی زود عاشق نمی‌شوند و خیلی زود هم از عشق خسته نمی‌شوند، اما باید بدانند که طرف مقابل به آن‌ها توجه کافی را دارد و فقط به آن‌ها فکر می‌کند. اگر مرداد ماهی را در رابطه نادیده بگیرید و یا برایتان اولویت دوم باشند، هیجانشان از بین می‌رود و به دنبال فرد دیگری می‌گردند تا به اندازه کافی به او اهمیت بدهند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی‌ها بدون اینکه خودشان متوجه باشند، به طرف مقابل وابسته می‌شوند. آن‌ها عقیده دارند که عشق باید خیلی آهسته و تدریجی رخ بدهد، اما پایدار باشد و این عشق واقعی است. فرقی ندارد که رابطه چگونه پیش برود. آن‌ها سعی می‌کنند همیشه بهترین و بیشترین تلاش خود را به کار ببندند.

اردیبهشت ماهی‌ها عاشق ابراز علاقه هستند و همیشه به شما اثبات می‌کنند که چرا برایتان بهترین گزینه هستند. آن‌ها می‌توانند یک شریک دائمی و فوق العاده برای شما باشند. آن‌ها در نگاه اول عاشق نمی‌شوند، اما زمانی که وارد رابطه شوند، خیلی دیر آن را به اتمام می‌رسانند و صبر کافی برای بهبود رابطه دارند.

تیر

تیر ماهی‌ها همیشه به دنبال کسی هستند که بتوانند تا آخر عمر کنار او باشند. شاید زود به دیگران وابسته شوند، اما زود عاشق نمی‌شوند و وارد رابطه شدن برای آن‌ها کمی با ریسک همراه است. هنگامی که با یک تیر ماهی در رابطه باشید، باید بدانید که او می‌خواهد تا آخر عمر در کنار شما زندگی کند، زیرا نمی‌تواند آینده را بدون شما تصور کند، اما اگر دلش را بشکنید، ماه‌ها و سال‌ها طول می‌کشد تا قضیه را فراموش کند.

تیر ماهی عشق زیادی به شما ابراز می‌کند و سعی می‌کند که از اشتباهات گذشته خود درس بگیرد و شرایط را بهبود ببخشد.

آبان

عشق واقعی به آسانی برای آبان ماهی‌ها به دست نمی‌آید. آبان ماهی‌ها سرسخت‌ترین‌ها در عشق و عاشقی هستند. آن‌ها معمولاً روحیه رمزآلود و مبهمی دارند بنابراین دیر عاشق می‌شوند و دوست دارند که در عشق و عاشقی همه چیز را به طور کامل تجربه کنند. اگر زود وارد رابطه شوند، احتمالا با یک دل شکستگی کوچک، خیلی زود هم طرف مقابل را کنار می‌گذارند.

شاید بخواهند که یک رابطه معمولی را به رابطه جدی تبدیل کنند و اگر به این موضوع مهم دست پیدا نکنند، دچار استرس می‌شوند، اما جذابیت بالا و تاثیر گذاری دارند.

برچسب ها: اخبار جالب
نظرات شما
پیشخوان