تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین:

اختلاف نظر‌های بسیاری در گفتگو‌های وین باقی مانده / همکاری حرفه‌ای در مذاکرات به ویژه با آمریکا شکل گرفته

نماینده روسیه در مذاکرات وین با بیان اینکه اختلاف نظر‌های بسیاری در این گفتگو‌ها باقی مانده، اما تاکید کرد که همکاری حرفه‌ای بین طرف‌های مذاکرات وین از جمله با آمریکا شکل گرفته است.

اختلاف نظر‌های بسیاری در گفتگو‌های وین باقی مانده / همکاری حرفه‌ای در مذاکرات به ویژه با آمریکا شکل گرفته

رویداد۲۴ میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین بامداد پنجشنبه از همکاری حرفه بین طرف‌های مذاکرات وین خبر داد.

اولیانوف در صفحه توئیتر خودبا اشاره به توئیت «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران، نوشت: «همانطور که از این توئیت می‌بینید، ما موفق به ایجاد همکاری حرفه‌ای با سایر همتایان خود در مذاکرات وین درباره برجام، از جمله ایالات متحده شده‌ایم».

وی همچنین توضیح داد: «این خیلی خوب است. البته هنوز اختلاف نظر‌های زیادی باقی مانده است. اما بدیهی است که همه ما با وحدت هدف پیش می‌رویم».


بیشتر بخوانید:حسین شریعتمداری: تردید نکنید؛ تنگه هرمز را ببندید!/ مسئولان اطمینان داشته باشند که همه ملت از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند


این دیپلمات روس در توئیتی پیش از این نیز گفته بود که با «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، درباره ایران دیدار کرده است.

اولیانوف در این‌باره نوشت: «به او درباره وضعیت مذاکرات وین، گزارش کوتاهی دادم. انتظار می‌رود آژانس اتمی نقش مهمی در اجرای توافق آینده برای احای برجام ایفا کند. همچنین درباره فعالیت‌های آژانس اتمی در ایران صحبت کردیم».

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مذاکرات وین ، برجام
نظرات شما
پیشخوان