تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰

نگرانی جدید فرهاد مجیدی در استقلال

غیبت وریا غفوری در بازی‌های آینده استقلال یکی از نگرانی‌های کادرفنی و هواداران این تیم خواهد بود.

نگرانی جدید فرهاد مجیدی در استقلال
رویداد۲۴ وریا غفوری در جریان بازی صنعت نفت، در دقیقه ۷۹ از ناحیه دوقلوی پا راست دچار کشیدگی شد تا بازی حساس برابر پرسپولیس در هفته هشتم را از دست بدهد و آنطور که رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرده، او برای بازگشت به شرایط مسابقه، سه هفته زمان می‌خواهد. با این حساب وریا نه تنها بازی با پیکان را از دست خواهد داد بلکه به دیدار بسیار حساس مقابل سپاهان که ۲۳ آذر برگزار خواهد شد نخواهد رسید و از طرف دیگر دیدار مقابل نود ارومیه در جام حذفی را هم از دست خواهد داد. دیداری که ۲۸ آذر برگزار می‌شود.

اگر قرار باشد سه هفته زمان مورد نظر وریا برای بازگشت به میادین را از زمان انتشار خبر در کانال رسمی باشگاه استقلال حساب کنیم، او دیدار مقابل شهرخودرو در تاریخ ۳ دی را هم از دست خواهد داد و معلوم نیست به بازی با فولاد در تاریخ ۸ دی خواهد رسید. کاپیتان استقلال، یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش در این فصل بوده و جلوی صنعت نفت نمایش بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشت.


بیشتر بخوانید: اصرار عجیب فرهاد به خرید یک مهاجم برای استقلال


فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش برابر پیکان، اینچنین به دوری کاپیتان تیمش واکنش نشان داد: "وریا در بازی با پرسپولیس واقعاً به درد ما می‌خورد و با توجه به اینکه شرایط بدنی خوبی داشت و بازی با صنعت نفت هم فوق‌العاده بازی کرد، ولی متأسفانه مصدوم شد و به دربی نرسید. بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند جایگزین وریا شوند. "

امروز یکی از رسانه‌ها به این نکته اشاره کرد که مجیدی در نبود وریا، دوباره مجبور است سراغ سیستم ۴ دفاعه برود چرا که جلوی نساجی که از یامگا به جای غفوری استفاده کرد، بازیکن خارجی استقلال اصلا نمایش خوبی در پست جدیدش نداشت.

منبع: فوتبالی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان