تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نصرالله پژمانفر عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل۹۰:

غربی‌ها بدانند برای همیشه پای میز مذاکره نمی‌مانیم!/ در صورتی مذاکره می‌کنیم که همه تحریم‌ها لغو شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران برای همیشه پای میز مذاکره‌ای که هیچ عایدی برای ما نداشته و فقط خسارت داشته باشد، نخواهد ماند.

غربی‌ها بدانند برای همیشه پای میز مذاکره نمی‌مانیم!/ در صورتی مذاکره می‌کنیم که همه تحریم‌ها لغو شود

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل۹۰ با تاکید بر اینکه غربی‌ها نباید در مذاکرات با زبان هشدار و تهدید با مقامات جمهوری اسلامی ایران صحبت کنند، اظهار کرد: غربی‌ها علی‌رغم ادعا‌هایی که دارند، خودشان دچار بحران‌های شدید هستند و بنابراین نمی‌توانند با زبان زور با ایران صحبت کنند.

وی بیان کرد: کسانی که با زبان زور با ما صحبت کردند، مشت‌های محکمی از ایران خوردند و به خوبی می‌دانند که تهدید ایران برای آنان هزینه‌بر خواهد بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درباره تفاوت رویکرد تیم مذاکره کننده فعلی ایران با مذاکره کنندگان کشورمان در دولت روحانی، گفت: در دولت قبل می‌گفتند که ما باید مذاکره داشته باشیم و از پای میز مذاکره بلند نمی‌شویم، مگر اینکه در مذاکرات چیزی به دست بیاوریم و همین مسئله باعث شد که مذاکرات کاملاً فرسایشی ادامه پیدا کند.

پژمانفر تاکید کرد:، اما امروز مقامات جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات حرف‌ها و مطالبات مهمی را مطرح و منطق، سیاست و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران را پیگیری می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سوی دیگر ما مسائل داخلی کشور را به دلیل مذاکرات متوقف نمی‌کنیم و در کنار پیگیری مذاکرات، ارتباطات خود با مابقی کشور‌های دنیا را که در دور زدن تحریم‌ها نقش بسزایی دارد، ادامه می‌دهیم. ما حتماً باید خنثی‌سازی تحریم‌ها را دنبال کنیم.

وی اظهار کرد: غربی‌ها بدانند که جمهوری اسلامی ایران برای همیشه پای میز مذاکره‌ای که هیچ عایدی برای ما نداشته باشد و فقط خسارت داشته باشد، نخواهد ماند و به شرطی پای میز مذاکره می‌نشینیم که برای مردم ما تأثیرات مثبتی داشته باشد و همه تحریم‌ها لغو شود.

پژمانفر بیان کرد: غربی‌ها باید با زبان منطق با مقامات جمهوری اسلامی ایران صحبت کنند و در مقابل امتیازاتی که از ایران دریافت کردند، باید امتیازاتی را که وعده داده بودند، به ایران دهند و به تعهدات خود در عمل پایبند باشند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مذاکرات وین ، برجام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
0
3
شما به چی تون می نازید مثل میمون تقلید یاد گرفتید
شماها پای میز مذاکره نمونید چه غلطی می خواهید بکنید زر مفت می زنید مفتخور های عوضی
نظرات شما
پیشخوان