تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۱۹ آذر ۱۴۰۰

سرمربی تیم هوادار: گل به پرسپولیس هند نبود/ بازیکن ما جوگیر شد گفت با دست زده است!

سرمربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید:‌ روی صحنه گل دوم تیمش به پرسپولیس، حامد لک توپ را وارد دروازه کرد و گل در شرایط هند به ثمر نرسید.

رضا عنایتی

رویداد۲۴ رضا عنایتی درباره تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد:‌ ما بازی خوبی را برابر پرسپولیس انجام دادیم و با توجه به شرایط تیم خودمان و تیم حریف بازی قابل قبولی انجام دادیم. ما می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما در دقایق پایانی گل مساوی وارد دروازه ما شد و پیروزی را با تساوی عوض کردیم. البته تصاویری که به دست ما رسیده نشان می‌دهد قبل از گل، بازیکن پرسپولیس روی بازیکن ما مرتکب خطا می‌شود. من نمی‌خواهم به این مسائل دامن بزنم چون هوادار بسیار جسورانه برابر پرسپولیس بازی کرد. بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند. امیدوارم در آینده داوری‌های بهتری ببینیم و نتایج بهتری هم کسب کنیم.

وی درباره صحنه گل دوم هوادار که به اعتقاد پرسپولیسی‌ها با دست مهاجم هوادار به ثمر رسیده است هم گفت:‌ به هیچ عنوان توپ با دست جواد محمدی وارد دروازه پرسپولیس نشد. توپ اصلا به دست محمدی برخورد نمی‌کند. مطمئنا به زودی ویدئوی آن صحنه را خودم منتشر می‌کنم. برخی از دوستان ما ویدئو را از زوایای دیگر دیده‌اند و بررسی‌ کرده‌اند. در آن صحنه حامد لک خودش توپ را وارد دروازه می‌کند و هیچ کس روی این صحنه دخیل نیست.

عنایتی درباره اینکه بازیکن تیمش پس از بازی اعلام کرده که با دست، گل را به ثمر رسانده هم گفت:‌ متأسفانه جواد محمدی در آن صحنه و پس از بازی جوگیر شده و آن حرف‌ها را زده است. بازی برابر پرسپولیس است و به صورت زنده پخش می‌شود. بازیکن هم دوست دارد گل را به نام خودش ثبت کند. به همین خاطر جوزده شده و پس از بازی گفته که توپ را با دست وارد دروازه کرده است. من با اطمینان کامل می‌گویم صد درصد این گل با دست حامد لک وارد دروازه پرسپولیس شده است چون من خودم مهاجم بوده‌ام و برایم بارها چنین صحنه‌هایی اتفاق افتاده است.


بیشتر بخوانید: بازیکن هوادار: با دست به پرسپولیس گل زدم!


گل دوم ما کاملا سالم بود و من با اطمینان این موضوع را می‌گویم. حامد لک هم می‌داند که توپ با دست خودش وارد دروازه شده است و یک گل به خودی باید به نامش ثبت کنند. جالب است در آن صحنه یک نفر از بازیکنان پرسپولیس که کاملا صحنه را می‌دیدند به داوری اعتراض نکردند. حامد لک که خودش نزدیک‌ترین فرد بود به صحنه اعتراض نمی‌کند. خب اگر توپ با دست وارد دروازه شده بود که بازیکنان پرسپولیس اعتراض می‌کردند یا خود حامد لک به داور اعتراض می‌کرد. وقتی خودت می‌دانی چه کرده‌ای دیگر اعتراضی هم نمی‌کنی. مطمئن باشید گل ما سالم بود و مشکلی بابت هند نداشت.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره اعتراض‌ها به داوری در جریان بازی هم گفت:‌ در دیدار برابر پرسپولیس در یک صحنه یکی از نیمکت‌نشینان ما قصد داشت نکته‌ای را به بازیکنی بگوید و وارد زمین شد و به همین خاطر داور به او کارت زرد داد. متأسفانه به طور کلی تنش ها روی نیمکت‌ها زیاد شده است. همه احساس می‌کنند با فریاد زدن و جار و جنجال به پا کردن می‌توانند برای خود امتیاز بگیرند. این کار غلط است و امیدوارم دوستان ما در فدراسیون فوتبال تدابیری بیندیشند که هر چه زودتر VAR به کشور ما بیاید چون از نظر کیفیت داوری می‌تواند به ما کمک کند.

خیلی بد است که کشورهای کوچک‌تر ماه‌هاست از این سیستم استفاده می‌کنند ولی ما هنوز نداریم. اگر این سیستم بود قطعا گل دوم پرسپولیس خطا اعلام می‌شد چون روی این گونه صحنه‌ها باید تمرکز داشته باشید تا بتوانید تشخیص بدهید. رضا اسدی بازیکن ما را چنان هل می‌دهد که بازیکن ما چند متر به جلو پرت می‌شود و همان توپ به گل تبدیل می‌شود. با این حال ما نمی‌خواهیم به این مسائل دامن بزنیم. در هشت بازی اخیر هم هیچ‌ وقت اشتباه داوری به نفع ما نبوده است.

او در پایان درباره ارزیابی‌اش از آینده تیم هوادار در لیگ برتر هم گفت:‌ با توجه به بضاعت تیم ما نباید توقع زیادی داشته باشیم اما من به بازیکنانم ایمان دارم چون آن‌ها از نظر اخلاقی و فنی بسیار عالی هستند. اگر کمی اعتماد به نفع داشتیم و اشتباهات داوری دست از سر ما برمی‌داشت الان جایگاه بهتری در جدول داشتیم. ما برای رسیدن به هدفمان تلاش می‌کنیم. ان‌شاءالله روی خوش فوتبال به ما نگاهی بیاندازد و من به شما قول می‌دهم که تیم ما حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان