تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰

پشت پرده جدایی بازیکن پرسپولیس/ پای وکیل مدافع استقلالی در میان است؟

آنطور که شنیدیم وکیل رادو و میلیچ مدافع سابق استقلال یک نفر است و این فرد به نوعی به رادو خط می‌دهد.

بوژیدار رادوشویچ

رویداد۲۴ بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس مدتی است از روزهای اول حضورش در این تیم فاصله گرفته و حالا عصبانی تر از قبل به نظر می‌رسد. این در حالی است که او همین حالا، یکی از گرانترین بازیکنان پرسپولیس به شمار می‌رود زیرا قراردادش بر مبنای دلار تنظیم شده و البته از روزی که به پرسپولیس آمد تا امروز، دلار جهش باورنکردنی در بازار داشته است.

بازیکنی که به خاطر بی‌حاشیه بودن در تیم معروف شده بود، حالا یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان به شمار می‌رود. دریافتی بوژیدار نسبت به سایر بازیکنان پرسپولیس کمتر است و همین موضوع باعث شده رادو قصد فسخ کردن قراردادش را داشته باشد. برخلاف اخبار منتشر شده رادو هنوز قراردادش را به صورت رسمی فسخ نکرده است ولی در صورت عدم دریافت مطالباتش این اتفاق رخ خواهد داد. رادو که برای دومین بار طی چند ماه گذشته تمرینات پرسپولیس را ترک و به کشورش رفته در پاسخ به تماس مدیران پرسپولیس برای بازگشت، جواب منفی داده و اعلام کرده فعلا قصد بازگشت به ایران را ندارد.


بیشتر بخوانید: دروازه‌بان پرسپولیس: این رابطه به بن بست رسیده است/ قصد جدایی از تیم را دارم


اما پشت پرده ماجراهای قهر کردن رادو چیست؟ آنطور که شنیدیم وکیل رادو و میلیچ مدافع سابق استقلال یک نفر است و این فرد این موضوع را مدیریت می‌کند و به نوعی به رادو خط می‌دهد. این وکیل طی مدت زمان حضور میلیچ در استقلال هم بارها با این روش و تهدید مدیران استقلال سعی کرد مطالبات موکلش را بگیرد. حتی گفته می‌شود (طبق گفته‌های مدیرعامل سابق استقلال) خواسته‌های غیر معقول و عجیبی که این بازیکن برای تمدید قرارداد داشته است به همین وکیل مربوط می‌شود.

چیزی که مشخص است این فرد برای تحت فشار قراردادن باشگاه‌ها و گرفتن مطالبات دو موکلش از یک فرمول استفاده می‌کند و با توجه به اینکه دو باشگاه پرطرفدار ایران همیشه در پرداخت حق و حقوق بازیکنانشان به خصوص خارجی‌ها با تاخیر عمل می‌کنند این روش جواب می‌دهد.

حال به نظر می‌رسد دوباره در موضوع رفتن رادو پای این وکیل در میان باشد. باید منتظر ماند و دید سرانجام اختلاف رادو با باشگاه پرسپولیس به کجا خواهد رسید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان