تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۴ دی ۱۴۰۰

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا: تکمیل خودرو‌های ناقص را به صورت روزانه پیگیری و اجرا خواهیم کرد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مهمترین سرفصل و محور برنامه‌های ما در گروه خودروسازی سایپا تولید اقتصادی محصولات است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا: تکمیل خودرو‌های ناقص را به صورت روزانه پیگیری و اجرا خواهیم کرد

رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، محمدعلی تیموری در آئین معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: یکی از اصول توسعه در تولید و بنگاه داری که در خودروسازان تراز اول دنیا امری بدیهی به شمار می‌رود، تولید اقتصادی محصولات است، زیرا بدون آن نه کیفیت به دست می‌آید، نه قیمت تمام شده مطلوب و نه تحویل به موقع.

تیموری ادامه داد: برای داشتن تولید اقتصادی، علاوه بر توجه و تمرکز به زنجیره تامین، بحث منابع انسانی و روحیه و انگیزش آن عاملی مهم و تاثیرگذار است که مدیرعامل، همه معاونان و مدیران شرکت‌های گروه ملزم به بازمهندسی سیستم‌ها، اصلاح و ارتقاء ساختار برای تحقق آن هستند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: محور و شاخص بعدی برای دست یافتن به تولید اقتصادی محصولات، فعال کردن خطوط مدرنی است که در حال حاضر غیرفعال هستند.

تیموری در ادامه، اولویت و دستور کار اصلی تیم مدیریتی جدید سایپا را تکمیل و تجاری‌سازی خودرو‌های ناقص موجود در پارکینگ‌های سایپا اعلام کرد و افزود: اولین جلسه کاری ما با معاون تولید و معاون برنامه ریزی جامع تولید بود و در ادامه نیز به اتفاق مدیران مرتبط با این حوزه، به صورت روزانه تکمیل و تحویل این خودرو‌ها را پیگیری و رصد خواهیم کرد.

وی به مدیران عامل شرکت سازه گستر و مگاموتور تاکید کرد که تامین قطعات کسری و مورد نیاز برای تکمیل خودرو‌های کف باید مدیریت شود.

گفتنی است، آئین معارفه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید گروه خودروسازی سایپا صبح روزپنجشنبه با حضور علی نبوی، مشاور عالی و دستیار ارشد وزیر صنعت، معدن و تجارت و امیرحسین قناتی، معاون صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برگزار شد.

محمدعلی تیموری، عضو هیات مدیره و مدیرعامل، علیمردان عظیمی، رئیس هیات مدیره و علی شیدائی عضو هیات مدیره جدید گروه خودروسازی سایپا هستند.

برچسب ها: اخبار سایپا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان