تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۴ دی ۱۴۰۰

کارلوس کی‌روش در مصر چقدر دستمزد می‌گیرد؟

نشریه مصری از دستمزد سرمربی تیم ملی این کشور پرده برداشت.

کارلوس کی روشرویداد۲۴ نشریه «الیوم السابع» مصر در گزارشی دست به افشاگری درباره دستمزد نجومی کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران و کنونی تیم ملی این کشور پرداخت. تیم ملی مصر در اولین بازی خود در مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ مقابل نیجریه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. بعد از این باخت انتقاد‌ها از کی‌روش زیاد شد و بسیاری از کارشناسان و هواداران مصر خواهان برکناری کی‌روش شدند.

در این میان رسانه «الیوم السابع» دست به افشاگری زد و نوشت: کارلوس کی‌روش به تنهایی و جدا از دستیارانش ماهیانه ۱۲۷ هزار یورو (نزدیک به ۴ میلیارد تومان) دریافت می‌کند. کی‌روش سالیانه نزدیک به ۴۸ میلیارد تومان از مربیگری در تیم ملی مصر درآمد دارد. این قرارداد نجومی مرد پرتغالی و غرامت سنگین برای فسخ قراردادش باعث شده تا مصری‌ها نتوانند مربی سابق منچستریونایتد را برکنار کنند.

انتقاد‌ها از کی‌روش بعد از ناکامی این مربی در جام کشور‌های عربی آغاز شد. تیم ملی مصر زیرنظر مرد پرتغالی در این رقابت‌ها به رتبه چهارم رسید و این باعث انتقاد‌های شدید از او شد. در صورت صعود نکردن مصر از مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا اخراج کی‌روش قطعی است و مصری‌ها باید خود را برای پرداخت غرامت سنگین آماده کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان