تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۸ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

اصرار گل محمدی برای خرید یک بازیکن

شنیده ها حکایت ازآن دارد که یک پرسپولیسی نزدیک به یحیی گل محمدی به سرمربی سرخپوشان هشدار داده است که شروین بزرگ، آرمان رمضانی نشود؟

قرارداد بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ پس از مصدومیت شدید عیسی آل کثیر و از دست دادن لیگ بیست و یکم، یحیی گل محمدی برای خرید یک مهاجم مطمئن در نیم فصل دست به کار شده است.

یکی از این گزینه ها شروین بزرگ مهاجم بلند قامت صنعت نفت آبادان است که دوشنبه شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود!

این مهاجم بلند بالا و سرزن البته در نیم فصل اول گل های زیبایی زده است اما شروین بزرگ در این سن و سال و با این سوابق فوتبالی کمی برای پرسپولیس عجیب به نظر می رسد.

درهمین راستا شنیدیم یکی از نزدیکان یحیی گل محمدی که پرسپولیسی نیز به شمار می رود به سرمربی سرخپوشان هشدار داده است که مراقب باشد شروین بزرگ به سرنوشت آرمان رمضانی دچار نشود!

آرمان رمضانی که در پرسپولیس تنها دو پاس گل داده بود و نتوانست دروازه حریفان پرسپولیس را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان 2020 آسیا باز کند مورد انتقاد هواداران قرار گرفت و در نهایت ترجیح داد به استقلال برود.


بیشتر بخوانید: اشتباهات ناتمام گل‌محمدی/ گزینه عجیب در لیست خرید سرمربی پرسپولیس!


یحیی گل محمدی سال گذشته آرمان رمضانی را برای زمین های گل و شُل خرید تا با استفاده از توانایی او در سرزنی بتواند در چنین زمین هایی موفق شود.

حالا شنیده می شود دلیل اصلی سرمربی پرسپولیس برای خرید شروین بزرگ زمین های خراب لیگ برتر در فصل جاری است.

البته یحیی گل محمدی تجربه خوب خرید شهریار مغانلو در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته نیز مزید بر علت شده است تا سرمربی پرسپولیس برای خرید شروین بزرگ اصرار داشته باشد.

او تصور می کند شروین بزرگ بلند قامت و سرزن می تواند یک شهریار مغانلوی جدید درپرسپولیس و گره گشای خط حمله این تیم در نیم فصل دوم باشد!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
1
اون استقلالیه
به تو چه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
1
نیاد بهتره آرمان رمضانی دوم میشه
نظرات شما
پیشخوان