تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

گزینه استقلال در فهرست خرید پرسپولیس؟

شایعه شده پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنی است که فرهاد مجیدی در تابستان او را برای استقلال می‌خواست.

 فهرست خرید پرسپولیس

رویداد۲۴ با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل هر روز شایعه جدیدی درباره خرید و فروش بازیکن در دو باشگاه مطرح استقلال و پرسپولیس به گوش می‌رسد. اگرچه درباره استقلال خبر می‌رسد که این باشگاه صالح حردانی و علیرضا کوشکی را مدنظر دارد، ولی برای پرسپولیس، گزینه‌های بعضا عجیبی مطرح می‌شود.

پرسپولیس با مصدومیت عیسی آل کثیر دربه در به دنبال مهاجم است و شایعه شده که پیمان بابایی، مهاجم تراکتور، در فهرست خرید یحیی گل محمدی قرار گرفته است. همزمان، اما امروز خبری منتشر شده که کمی عجیب و در عین حال غافلگیر کننده است. روزنامه گل خبر داده که لوسیانو پریرا، مهاجم ۳۸ ساله باشگاه فولاد در فهرست خرید پرسپولیسی‌ها جا گرفته و حتی پرسپولیس اعلام آمادگی کرده این بازیکن را با رضا اسدی معاوضه کند.

این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که پریرا پیش از شروع رقابت‌های این فصل در فهرست خرید فرهاد مجیدی برای استقلال قرار داشت و حتی پیش قرارداد هم برای این بازیکن از سوی استقلال فرستاده شده، ولی نهایتا آن انتقال نهایی نشد. پریرا در این فصل هم با زدن ۷ گل تا به الان در رده دوم گلزنان لیگ برتر قرار گرفته و با وجود سن و سال زیاد، همچنان خودش را در این فهرست بالا نگه داشته است.

با این حال، اما خیلی بعید است که یحیی گل محمدی این بازیکن ۳۸ ساله را در بالای فهرست خرید مهاجم برای پرسپولیس قرار دهد، چون او به کسی نیاز دارد که دست کم در حدواندازه‌های عیسی آل کثیر مصدوم توانایی دویدن داشته باشد.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان