تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

۵ بازیکن کرونایی استقلال مشخص شدند

اسامی ۵ بازیکن استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شدند، مشخص شد.

۵ بازیکن کرونایی استقلال مشخص شدند

رویداد۲۴ باشگاه استقلال دیروز (دوشنبه) اعلام کرد که نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت شده است.

به همین علت، نشست خبری فرهاد مجیدی پیش از بازی با پیکان به دلیل شرایط ویژه رخ داده، برگزار نشد و در ادامه نیز با تایید سازمان لیگ، دیدار دو تیم استقلال و پیکان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی لغو شد.

شب گذشته (دوشنبه) سعید فتاحی، نماینده باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره تعداد افراد مبتلا به کرونا توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد که ۱۷ تن از بازیکنان تیم استقلال و یک نفر از اعضای کادر فنی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

با این حال طبق پیگیری خبرنگار ایسنا، اسامی ۵ بازیکن تیم فوتبال استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند، مشخص شد. بر این اساس کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، سیاوش یزدانی و روزبه چشمی از جمله افرادی هستند که میان بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شده‌اند.

نام افراد دیگری که در استقلال مبتلا به کرونا شده‌اند، مشخص نشده و مسئولان سازمان لیگ نیز بر این باور هستند که اسامی متبلایان محرمانه است و نباید منتشر شود! این در حالی است که در فوتبال دنیا و در میان بازیکنان مطرح و حرفه‌ای فوتبال، اسامی بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم‌ها به طور کامل مشخص شده و در این رابطه شفاف‌سازی می‌شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان