تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

استقلال از هیچ تیمی در ایران نمی‌ترسد

بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما آماده و تشنه بازی بودیم و از هیچ تیمی در ایران نمی‌ترسیم.

استقلال تهرانرویداد۲۴ بیژن طاهری در واکنش به صحبت‌های سعید دقیقی که شب گذشته در برنامه فوتبال برتر انجام شده است اظهار داشت: جلسه هماهنگی بازی ساعت ۱۱ بوده و من ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه آرارات بودم چون قرار بود بازیکنان تیم تست بدهند.

وی در خصوص اینکه سرپرست پیکان مدعی شده در نشست هماهنگی خبری از کرونایی شدن استقلالی‌ها نبود افزود: من به ناظر بازی آقای پورهادی و بهمنی مدیر روابط عمومی گفته بودم که بازیکنان ما مریض هستند. حتی آقای پورهادی گفت من از رشت به تهران آمدم و کلی گردنه برفی را رد کردم تا به تهران رسیدم، امیدوارم طوری اتفاق بیفتد که بازی برگزار شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خطاب به سعید دقیقی گفت: تیم ما استقلال است، شما در مورد تیم اول ایران صحبت می‌کنید.طوری حرف زدند که انگار ما می‌ترسیم با پیکان بازی کنیم. ما برای سلامتی خودمان و اینکه خدای ناکرده بازیکنان پیکان هم این بیماری را نگیرند بازی نکردیم. ما چنین کاری کردیم بعد سعید دقیقی آمار کرونای کشور را می‌دهد؟

طاهری تاکید کرد: مگر ما باید طبق آمار مریض شویم؟ این بیماری در بچه‌ها و تیم ما افتاده و خودمان هم شوکه شدیم. ما آماده و تشنه مسابقه هستیم و دوست داریم با همه تیم‌ها بازی کنیم. مگر استقلال می‌ترسد که از پیکان فرار کند. ما همین تیم پیکان را چند هفته پیش با ۳ گل بردیم و در همان بازی ۳ گل هم نزدیم.من خطاب به دوستان می‌گویم یادتان باشد در مورد چه تیمی صحبت می‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: این بیماری ناشناخته و موزی است، ما نمی‌توانیم جان بازیکنان خودمان و تیم حریف را به خطر بیندازیم.سعید دقیقی گفته بیژن طاهری به ما نگفت که استقلالی‌ها کرونا دارند، من که نباید به دقیقی بگویم که کرونا داریم. به آن کسی که باید، حرفم را زدم و نامه‌نگاری هم کردیم.ما هتل گرفته بودیم، سفارش غذا داده بودیم، حتی با آشپز هتل هماهنگ کردم که با پزشک تیم برای غذای بازیکنان صحبت کند اما نمی‌دانم این صحبت‌ها چرا مطرح شده است.

سرپرست تیم استقلال گفت: ما آماده بازی بودیم و از هیچ تیمی در ایران نمی‌ترسیم. لطفا اگر در مورد استقلال صحبتی می‌شود مراقبت کنید. تیم ما آماده ترین تیم ایران است و جدول مسابقات گویای همه چیز است، پس بهتر است قبل از صحبت کردن به اظهارات خود توجه و دقت کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان