تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۹ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

ایرانی‌هایی که از داعش هم خطرناک‌ترند! +فیلم

دستگیری دو جوان که توسط پلیس و اعترافات تلخ آنها موجب واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی شده است.

رویداد۲۴ در روزهای گذشته پلیس دو دستگیری پر سر و صدا داشت. یکی دستگیری مرد جوانی که به خاطر حسادت ماشین‌های میلیاردی را آتش می‌زد و دیگری جوانی که بلوک‌های سیمانی به سمت خودروها در اتوبات نواب پرتاب می‌کرد.

 

روزنامه همشهری در یادداشتی درباره دستگیری این دو جوان و جرائمی که مرتکب شده‌اند نوشت: اینها نه تروریست هستند، نه قاتل و گروگانگیر، یکی از آنها فقط خودروی بنز گران‌قیمت و چند خودروی دیگر را در نارمک به آتش کشیده، دلیل کارش این بوده که احساس می‌کرده در حقش ظلم شده و در حالی که او موتور ندارد دیگران خودروهای میلیاردی سوار می‌شوند.

‌آنها وحشتناکترین دشمنان جامعه هستند، صدها بار وحشتناک‌تر از قاتلان زنجیره‌ای، تروریست‌ها، گروگانگیران و ... چرا که جانیان و جنایتکاران، هدف مشخص دارند اما آتش افروزان می‌توانند هر جایی را به آتش بکشند.

آنها با دیدن شعله‌های آتش چنان به وجد می‌آیند که از کشته شدن آدم‌ها هم عذاب وجدان ندارند.

حالا اگر این لذت دیدن شعله‌های آتش، با حس انتقام جویی از اجتماع آمیخته شود، آن‌وقت جنایت‌هایی رقم می‌خورد که می‌تواند یک جامعه را نابود کند.

در مورد این جوان و جوانانی مانند او، احساس بی‌عدالتی، ظلم، نادیده گرفته شدن، آینده سیاه، آنها را به نقطه‌ای رسانده که دست به این خشونت‌های وحشتناک می‌زنند، آتش می‌زنند تا خشم خود را فریاد بزنند.

وقتی شیشه یا کریستال وارد کشور شد، ما روزنامه‌نگارها که از نزدیک شاهد جنایت‌های معتادان شیشه‌ای بودیم، از سربریدن فرزند تا سم ریختن در دوغ تمام خانواده و ...  از خطری ویرانگر و قریب الوقوع سخن می‌گفتیم اما سال‌ها طول کشید تا قانونگذاران به خودشان تکانی بدهند و برای قاچاقجیان شیشه مجازات تعیین کنند و دیگر خیلی دیر شده بود... . حالا آژیر خطر ناامیدی با آتش افروزی و بلوک اندازی بیش از همیشه به صدا درآمده، جامعه و حتی حکومت به شدت در معرض تهدید آتشین است باید کمی تکان خورد، ساده لوحانه است اگر چاره را کارهای تکراری و دستمالی شده بدانیم یا روزنامه نگارها را سیاه‌نما....

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
1
0
مطمئنی اینان که خطرناک ترین ادمای جامعه هستن ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
0
همه اینها محصول بی عدالتی حاکمیت است توزیع ناعادلانه ثروت و به تبع آن ایجاد شکاف عمیق علیرغم شعارهای تو خالی (جامعه بی طبقه توحیدی جامعه علوی!) مسبب شدند اما باید بپذیرند که چه بخواهند چه نخواهند روزی خودشان و یا خانواده هاشون گرفتار این خشم فروخورده خواهند شد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان