تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۳۰ دی ۱۴۰۰

راز قتل دختر ۱۹ ساله پس از ۲۱ سال در فیروزکوه فاش شد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از کشف راز قتل دختر ۱۹ ساله روستایی پس از ۲۱ سال در این شهرستان خبر داد.

راز قتل دختر ۱۹ ساله پس از ۲۱ سال در فیروزکوه فاش شد

رویداد۲۴سرهنگ حسن شاکری گفت: برابر گزارش واصله به ماموران آگاهی فردی پس از مصرف مواد مخدر در جمع دوستان اعلام کرده سال‌ها پیش دختری را از بالای کوه به پایین پرتاب کرده و به قتل رسانده است.

وی افزود: پس از کسب خبر بلافاصله ماموران به جستجوی پرونده‌های قتل سال‌های قبل پرداختند ولیکن هیچ گونه شکایت و پرونده‌ای در این خصوص پیدا نکردند.

فرمانده انتظامی فیروزکوه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تحقیقات از ریش سفیدان و اهالی روستا‌های شهرستان، ماموران پی بردند که در سال ۱۳۷۹ دختری ۱۹ ساله از بالای کوه به پایین پرتاب شده و خانواده مقتول به خیال اینکه فوت دخترشان بر اثر سانحه بوده جنازه مقتول را خاکسپاری نمودند.

سرهنگ شاکری افزود: با هماهنگی با مقام قضایی و انجام تحقیقات فنی - پلیسی بالاخره پس از ۵ روز متهم لب به سخن گشود و به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: اعترافات متهم به این شرح است: در اردیبهشت سال ۱۳۷۹ حدود ساعت ۲ الی ۳ بعدازظهر در کوه مشغول چیدن سبزی و قارچ کوهی بودم که در مسیر برگشت با مقتول روبرو شدم و پس از جر و بحث و درگیری فیزیکی اقدام به هل دادن مقتول نمودم که به علت شیب زیاد کوه، مقتول به پایین پرت شد و من نیز صحنه جرم را ترک کردم.

به خاطر اینکه سایر محلی‌ها به من شک نکنند همپای اهالی روستا اقدام به جستجو در راستای پیدایش مقتول نمودم و بعد از ۲۴ ساعت اهالی روستا موفق به کشف جسد مقتول که کاملاً دچار جراحت و شکستگی بوده در پایین کوه شدند و خانواده مرحومه به گمان اینکه دخترشان در اثر حادثه از کوه پرت شده بدون تشکیل پرونده قضایی و پزشکی به خاک سپردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان