تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

شایعه عجیب درباره اعدام یکی از فرماندهان ارتش

برخی رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی دروغ‌های شاخداری علیه فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) منتشر کردند.

 اعدام امیر فرزاد اسماعیلی

رویداد۲۴ طی روز‌های گذشته شایعات مختلفی در خصوص زندانی جاسوسی و حتی اعدام امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در فضای مجازی منتشر شده است.

اما پیگیری‌ها حاکی از آن است که هیچ یک از این شایعات صحت ندارد و امیر اسماعیلی در سمت دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش مشغول به فعالیت است.

پیشتر شایعه کرده بودند که دلیل جابجایی وی از پدافند هوایی، حضور جنگنده‌های اف-۳۵ اسرائیلی در آسمان ایران و عدم رهگیری آن‌ها از سوی قرارگاه پدافند هوایی بوده است.

شایعه‌ای که همان زمان تکذیب شد و وی در این باره گفته بود: موعد مسئولیت من پس از دوبار تمدید توسط حضرت آقا به پایان رسید و حتی شش یا هفت ماه قبل از این جابجایی خودم از آن مطلع بودم و اسامی کسانی که می‌دانستم بهتر از من می‌توانند این مسئولیت را اداره کنند را معرفی می‌کردم.

 اعدام یکی از فرماندهان ارتش

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
0
11
صبر می کنیم تا حقیقت رو شود. تا سه روز پس از ساقط کردن هواپیمای مسافربری اکراینی هم می‌گفتید محال است موشک خورده باشد. حال برای این خبر هم صبر میکنیم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
0
6
حتما یک چیزی هست دیر یا زود مشخص میشه داستان چیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
0
3
کاری نداره برای اینکه دروغگویان رسوا و روسیاه شوند گوشی خودشو روشن کنه و یه سلام و علیک با مردم و ایران عزیز و نازنین ما انجام بدهند . وقتی مسئله ای به این سادگی در دنیای امروز حل شدنیه چرا اینقدر شایعات ؟؟؟؟؟؟
اصولا شایعات و دروغ پردازی محصول سانسور و خفقانه ؛ جامعه ای که در اثر سانسور تحقیر میشه در خلا تاریخی فرو می ره و احساس میکنه که در میدان سیاست اجتماعی شکست خورده برای همین در پستو امپراطوری دروغین برای خودش بنا میکنه و برای اینکه خودی نشون بده شروع میکنه به دروغ و خالی بندی .
عبدالرضا غیایی شاملو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
2
نمیدونم یهو چرا یاد این ضرب المثل افتادم که میگفت: تا نباشد چیزکی مرد نگویند چیزها
نظرات شما
پیشخوان