تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

مهدی صدرالساداتی خلع لباس شد

سید مهدی صدرالساداتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از خلع لباس دائم خود از روحانیت، خبر داد.

روحانی مشهور: خلع لباس شدمرویداد۲۴ سید مهدی صدرالساداتی از فعالان جریان موسوم به عدالت‌خواه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از خلع لباس دائم خود از روحانیت، خبر داد.صدرالساداتی در صفحه خود نوشته است:

۱. دادگاه ویژه روحانیت در حکم تجدید نظر بخاطر شکایت مجدد سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل توهین به رئیس این سازمان در کامنت‌های یکی از پستهایم، دوباره مرا محکوم کرد و این بار بخاطر هتک حیثیت و شئون روحانیت برایم حکم خلع لباس دائم روحانیت صادر کرد.

۲. دادگاه ویژه روحانیت در حکم تجدید نظر در پرونده دانشگاه الزهرا با عنوان اتهامی ممانعت از حق با ذی حق نشان دادن افرادی که ذی حق نیستند دوباره محکوم به جزای نقدی کرد.

خلف لباس مهدی صدرالساداتی

او چند اسلاید در ایسنتاگرامش منتشر کرده و نوشته در اسلاید دوم تنها اشاره من به سازمان اوقاف و رئیسش را می‌بینید که موجب حکم خلع لباس دائم اینجانب شد. (صرفا نوشته بودم مهدی خاموشی برادرزاده علی نقی است و در کامنتها به او توهین شده بود)

لازم به ذکر است ، آقای دهقان نماینده ادوار مجلس، وزیر وقت راه و ترابری و بسیاری از تشکل‌های دانشجویی و وکلای دیگر و حتی آقای رئیسی به نحو تلویحی مردم خانه های کارگری ده ونک را ذی حق می‌دانستند و مشکل این بود که ابتدا بنده اطلاع رسانی کردم.

پ.ن۳: شئون روحانیت چیست که با اعمال من خدشه دار شد و اگر من سکوت میکردم حفظ میشد؟ خاک بر سر آن شئون پوشالی و موهوم و آنان که به این شئون پایبندند که یقینا پیامبر گرامی از این شئون و شما که به آن پایبندید بیزار است … والحمدلله رب العالمین

تصاویر مهدی صدرالساداتی

مهدی صدرالساداتی کیست؟

سید مهدی صدر الساداتی متولد ۱۳۶۶ در قم و فارغ التحصیل حوزه است. برادر وی، سید روح الله صدر الساداتی نیز نماینده هرمزگان و عضو شورای نگهبان است. سیدمهدی داماد آیت‌ الله مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان بوده و در یکی از موسسات حوزوی به کار پژوهشی مشغول است.

عمده ی شهرت صدر الساداتی را می توان به خاطر افشاگری علیه آقازاده ها دانست. نام وی زمانی بر سر زبان ‌ها افتاد که با انتشار عکس هایی از زندگی لاکچری فرزندان برخی مسئولین از جمله پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا و همچنین عروسی لاکچری پسر سفیر ایران در هلند به حوزه ی عدالت خواهی ورود کرد.

اوج اقدامات سید مهدی صدر الساداتی به ماجرای ده ونک برمی ‌گردد؛ زمانی که دانشگاه الزهرا اقدام به تملک برخی خانه‌ های این منطقه کرد و صدر الساداتی و ساکنان ده ونک مدعی بودند زمین این خانه‌ ها قبل تر به ساکنان آن واگذار شده است.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
عاصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
0
8
قطعا جرمش آن بود که اسرار هویدا میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
3
باسلام وادب.حوزه علمیه امروزی یک حوزه علمیه حکومتی ودرخدمت دولت است.طلاب وروحانیون جرات وشجاعت قبل از انقلاب را ندارند.خلع لباس یک کارکوچکی است درمقابل ظلم وشکنجه هایی که همین حکومت درحق روحانیون اصیل و مکتبی ووابسته به مکتب اهل بیت.ع.،روا میدارد.
روحانیون دلسوز و دینمداری فراوان هستندکه روزبه روز خودشان دیگرلباس نمی پوشند. عده ای رامیشناسم ازبدنه حوزه خارج شدن و ریزش کردن.چون دیگر خسته و شرمنده شدن از بزهکاری و استبداد دینی. الان هرشخصی به راحتی به دین و مرجعیت وعلما توهین میکند؛ درحالی که الان در عراق چنین نیست چون حوزه از نظام و دولت جداست. آزادی بیان و اندیشه از طلاب سلب شده. عزیزان خواننده! امروز روحانیت خلع سلاح شده تاخلع لباس. این سخن کسی است که سالهاست خون دل ازاین ماجرا می خورد. آری این دلنوشته طلبه ایست که میگوید:خدایا صاحب دین وناموس خودت رابرسان.اری زمانی که مرجعیت وناموس انقلاب سیلی خوردوخانه نشین شدازهمان روز ماهم اسیرشدیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
2
اگر میگذاشتندکه روحانیت درسنگر دینداری، عدالت خواهی،ناموسداری ومعنویت خودباقی بماندالآن شاهدچنین ماجرایی نبودیم.فضای حاکم برزندگی روحانیون مکتبی واصیل بسیارخفقان ونفس گیراست.سلب آزادی بیان،کنترل شدیدامنیتی وشستشوی فکری طلاب وروحانیون ازسیاستهای این حکومت دینی است که بردین حکومت میکند.روشن است که فرق میکندبین دین حکومتی وحکومت دینی.
عبدالرضا غیایی شاملو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
8
باور کن بعدها متوجه خواهی شد که این اتفاق برای شما تنبیه که نبوده هیچ بلکه پاداش بوده، تنت سالم باشه، یاعلی
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
3
قوم ریاکار دو رو
فقط همدیگر را فریب میدهند
زخم منافقانه دروغین
ریاکارانه یعنی فریبکارانه بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
0
1
مهدیجان‌تولت‌مبارک
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان