تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

مدیرعامل پرسپولیس: گل محمدی را برمی گردانم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید: قبل از این گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم پرسپولیس خانه‌ گل‌محمدی است. می‌خواهیم او را برگردانیم و با اقداماتی که صورت می‌گیرد با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ رضا درویش درباره آخرین وضعیت ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی پس از استعفای وی از سرمربیگری این تیم اظهار داشت: برخلاف جوسازی‌ها و مطالب منتشرشده، با آقای گل‌محمدی در ارتباطم و از او درخواست کردم تا از تصمیمش منصرف شود و به تمرینات برگردد. در تلاش هستیم مشکلاتی که تیم با آن روبه‌رو است را مرتفع کنیم. هرچند مسایل و مشکلات برجای مانده از گذشته بسیار بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: خواسته‌هایی که از سوی کادر فنی و بازیکنان مطرح می‌شود بر حق است. بدعهدی‌های گذشته باعث دلخوری و ناراحتی شده و مشکلات برجای مانده، وضعیت کنونی را  به وجود آورده و تمام مجموعه پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داده است. طی چند روز آینده بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت می‌شود. همچنین برای زمین تمرین با چند مجموعه صحبت شده است که یکی از آنها در اختیار تیم قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: قبل از این گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم پرسپولیس خانه‌ گل‌محمدی است. می‌خواهیم او را برگردانیم و با اقداماتی که صورت می‌گیرد با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

درویش در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: با تمام مشکلات و کمبودهایی که وجود داشته است این تیم را گل‌محمدی ساخته و پرداخته کرده است و بهتر از هرکسی با آن آشنایی دارد. قطعا بیش از هر کسی هم می‌خواهد حاصل تلاش‌های خود و همکارانش را ببیند. در همین راستا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد، البته برای این که مانند گذشته‌ها وعده بیهوده ندهیم باید بگوییم انبوه مشکلات و کمبودها را نمی‌شود در یک زمان کم مرتفع کرد ولی امیدواریم به یاری خدا شرایط حداقلی را فراهم بیاوریم تا کادر فنی و بازیکنان بتوانند، مسیر قهرمانی را ادامه بدهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان