تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرعامل سابق سرخ‌ها: به خاطر پرسپولیس مستاجر شدم، الان جزو فقرا هستیم!

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی و همچنین پرسپولیس صحبت های زیر را انجام داد.

محمد رویانیان

رویداد۲۴ محمد رویانیان مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در ادامه می خوانید:

خدا را شکر که شرایط این تیم در  جدول رده‌بندی خوب است تیم م با تفاضل گل دوم هستند و به نظرم از آن بالا تکان نخواهیم خورد مشکلاتی هم که الان پرسپولیس دارد مشکلات قدیمی است و از قدیم بی پولی و دیر پول دادن به بازیکنان وجود داشته شما نگاه کنید یک آزار و اذیت‌هایی صورت گرفته که یحیی گل محمدی آزرده خاطر کردند ببینید چقدر به او فشار وارد شده است که بدین صورت موضع گرفته است. 

من کاری با آقای درویش اسم‌ها و افراد ندارم من همیشه از مدیران دفاع کردم من از آقای صدری دفاع کردم همان موقع که پرسپولیس بلاتکلیف بود. شاید آقای صدری را مدیر عامل می‌گذاشتند شرایط خیلی بهتر می‌شد من از آقای طاهری که بدترین بلاهای تاریخ زندگی‌ام را سر من آورد دفاع کردم. بی‌تعارف بگویم اگر خود ایشان هم بود باز هم از وی حمایت می‌کردم چون من می‌فهم که یک مدیری که به پرسپولیس می‌آید وارد یک دریایی از مشکلات می‌شود که ممکن است در آن غرق شود اگر یک مدیر دولتی پولدار به فوتبال بیاید که باید برایش پرونده بسازند اگر آدم‌های پولدار مثل زنوزی به فوتبال بیایند که آنها را سریعا کله می‌کنند بعد پول‌های آنها را خرج می‌کنند و تازه به آنها می‌گویند این پول‌ها را از کجا آورده‌ای در واقع پولدار اهلیت ندارد و مدیری که دولت می‌گذارد اهلیت دارد ولی پول ندارد این یک واقعیت است.

من خودم زمانی که در پرسپولیس بودم خانه‌ام را فروختم آن موقع قیمت خانه‌ام دو میلیارد بود اما الان ۱۰ برابر شده است نصف بیشتر حقوقم برای اجاره می‌رود و نصف آن را هم خرج زندگی می‌کنیم ما جزو فقرا هستیم و در واقع جزو خط فقر هستیم یعنی آن خط فقری که مسئولین می‌گویند و تعریف شده است بنده یک میلیون تومان بالای آن می‌گیرم.

بالاترین گزینه دولت انتخاب یک مدیر ورزشی است اما نمی‌توان یک مدیر پولدار را به صرف اینکه پول دارد به ورزش بیاوریم. اولین کاری که برای یک مدیر و پولدار صورت می‌گیرد پرونده‌سازی است باید در همین بحث خصوصی سازی جلو برویم که البته چند سال است این صحبت وجود دارد.

در انتها باید بگویم این شادی که مردم ایران بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی صورت گرفت به خوبی از صدا و سیما منعکس نشد می‌توانستند خوشحالی مردم در جای جای این کشور را به خوبی پخش کنند اما متاسفانه ضعیف عمل کردند در واقع نتوانستند شادی مردم را خوب پخش کنند و این مساله مرا ناراحت کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
0
1
در مورد قسمت آخر صحبتهاش:
اتفاقن صدا وسیما هر چه زور زد مردم رو به خیابونا بیاره وشادی کنن موفق نشد.چون واقعن مردم دیگه خوشحال نیستن حتی اگه تو جام جهانی قهرمانم بشیم دیگه شاد نیستیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
0
1
حاج اقا خانه دو میلیاردیت را از کجا اورده بودی
نظرات شما
پیشخوان