تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

گروگانگیری عاشقانه جوان هفت تیر کش در شهرک الغدیر

مرد عاشق پیشه دختر موردعلاقه اش را ربود و پس از چند ساعت دست به گروگانگیری خونینی در شهرک الغدیر زد.

گروگانگیری عاشقانه جوان هفت تیر کش در شهرک الغدیر
رویداد۲۴ گروگانگیری عاشقانه در یافت آباد رخ داد. در این گروگانگیری عاشقانه یک نفر مجروح شد. عامل گروگانگیری عاشقانه دستگیر شد. گروگانگیری عاشقانه بخاطر یک دختر جوان رخ داده بود. عامل گروگانگیری عاشقانه به جرم خود اعتراف کرد. این گروگانگیری عاشقانه در شهرک الغدیر رخ داد.

 چندی قبل، حادثه آدم ربایی دختر جوان و ضرب جرح یک مرد هنگام یک گروگانگیری در شهرک الغدیر یافت آباد از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد و کارآگاهان اداره ۱۱ پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات را با دستور بازپرس شعبه ۳ دادسرای ناحیه ۱۸ آغاز کردند.

تحقیقات میدانی ماموران پلیس نشان داد، در ابتدا متهم، دختر یکی از همسایگان ساختمان را با تهدید چاقو به خانه اش برده و پس از فرار چند ساعته به محوطه شهرک الغدیر رفته و پس از گروگانگیری چند نفر با سلاح گرم، مرد جوانی را با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده است.

گروگانگیری برای دختر جوان در یافت آباد

تیم پلیس برای کشف ابعاد پنهان این پرونده به تحقیق از گروگان حادثه که دختر جوانی به نام نگار بود پرداخت. وی گفت: با متهم ۲ سالی بود که ارتباط داشتم. تا اینکه به او گفتم می‌خواهم با مرد دیگری ازدواج کنم. او روز حادثه به خانه ما آمد و با تهدید چاقو من را به خانه خود برد. می‌خواست به من تعرض کند که با کمک همسایگان نجات پیدا کردم.

کارآگاهان که دیدند محوطه شهرک الغدیر به دوربین‌های مداربسته مجهز است به بازبینی تصاویر آن‌ها پرداخته و صحنه گروگانگیری را لحظه به لحظه تماشا کردند و پی بردند، متهم چند ساعت پس از فرار به شهرک الغدیر آمده است و چند نفر را در مغازه‌ای گروگان گرفته و یک مرد جوان را از ناحیه سینه و دست با چاقو مجروح کرده است.

مرد جوانی که از ناحیه قفسه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود ماجرای گروگانگیری را اینطور به کارآگاهان اداره آگاهی توضیح داد: با صدای داد و بیداد مردم به محوطه شهرک آمدم. در آنجا متهم با سلاح گرمی که در دست داشت چند نفر را در یک مغازه گروگان گرفته بود. او در یک لحظه من را هدف ضربه چاقو از ناحیه سینه و دست قرار داد.

دستگیری مرد عاشق پیشه در یافت آباد

پس از تحقیقات میدانی ماموران پلیس با رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات محلی مخفیگاه متهم را در شهریار شناسایی کردند و برای عملیات دستگیری راهی آنجا شدند.

ماموران پلیس پس از چند ساعت تعقیب و مراقب از مخفیگاه موردنظر، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

ماجرای گروگانگیری عاشقانه در یافت آباد

متهم در اتاق بازجویی پلیس آگاهی گفت: قرار بود با دختر موردعلاقه ام پس از ۲ سال ازدواج کنم. او این اواخر ادعا می‌کرد که خواستگار دارد. با این حرف من را عصبانی کرد. پس از آن به خانه دختر جوان رفتم و با چاقو او را با زور به خانه خود بردم، اما وقتی همسایه‌ها را دیدم مجبور شدم به محوطه شهرک فرار کنم.

متهم درخصوص گروگانگیری گفت: پس از این اتفاق از قلیان فروشی یک فندک خریدم که شبیه اسلحه بود و با چاقو به مغازه‌ای رفتم و چند مرد را برای صحبت با پدر دخترمورد علاقه ام گروگان گرفتم. وقتی دیدم مغازه خیلی شلوغ شد ترسیدم و به یک مرد جوان با چاقو حمله و او را از ناحیه دست و سینه زخمی کردم و پس از فرار به خانه عمه ام در اسلامشهر دستگیر شدم. من فقط عاشق دختر موردعلاقه ام بودم؛ بنابراین گزارش، متهم پس از اعترافاتش برای سیرمراحل قانونی به دستور بازپرس شعبه ۳ دادسرای ناحیه ۱۸ در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان