تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

تصمیم مهم استقلال در مورد مظاهری؛ سپاهان یا خانه نشینی؟

دروازه بان گچسارانی استقلال در آستانه شروع نیم فصل دوم شرایط باور نکردنی ای را تجربه می کند.

رشید مظاهری

رویداد۲۴ باشگاه استقلال ظرف یکی دو روز آینده باید تصمیم مهمی در مورد رشید مظاهری بگیرد.

رشید مظاهری به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال ایران در ابتدای فصل گذشته با استقلال قرارداد بست اما بعد از فسخ قراردادش و سفر نکردن به امارات برای بازی با الهلال شرایط برای او به کلی تغییر کرد.

مظاهری در بازگشت استقلال از امارات با اصرار مصطفی آجورلو قراردادش را تمدید کرد اما فرهاد مجیدی که از او بسیار دلخور بود، نامش را در لیست نفرات استقلال قرار نداد و این دروازه بان با تجربه یک نیم فصل کامل را روی سکو نشست یا بازی های این تیم را از خانه تماشا کرد.

مظاهری در نقل و انتقالات مورد توجه باشگاه فولاد بود اما شرط عجیبش باعث شد جواد نکونام از جذب این دروازه بان با تجربه منصرف شود و به جای او شهاب گردان با قرمزپوشان اهوازی قرارداد امضا کرد.

حالا مظاهری فقط یک پیشنهاد دارد که از باشگاه سپاهان است و در این بین باشگاه استقلال باید تصمیم مهمی در مورد او بگیرد، یا نیم فصل او را روی سکو بنشاند و قرارداد سنگینش را پرداخت کند یا با انتقالش به جمع طلایی پوشان موافقت کند تا از یک طرف یکی از رقبای جدی خود در راه کسب عنوان قهرمانی را قوی کند و از طرف دیگر مجبور نشود قرارداد سنگین او را پرداخت کند.

منبع: طرفداری

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رشید مظاهری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان