تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

رقم پاداش باورنکردنی برای بازیکنان پرسپولیس

ادعا شده که پرسپولیسی‌ها در صورت برتری در دیدار سوپرجام پاداش قابل توجهی دریافت می‌کنند.

پاداش برای پرسپولیسی ها

رویداد۲۴ پرسپولیس و فولاد باید فردا، دوشنبه ۱۸ بهمن، از ساعت ۱۷.۱۵ دقیقه در سیرجان به مصاف هم بروند و دیدار سوپرجام ایران را برگزار کنند. این بازی تقابل بین قهرمان لیگ برتر یعنی پرسپولیس و قهرمان جام حذفی یعنی فولاد است.

دو تیم در شرایطی رودرروی هم قرار می‌گیرند که بعد از وقفه‌ای کوتاه ناشی از برگزاری رقابت‌های ملی، تمرینات منسجمی پشت سر گذاشته اند. البته فولادی‌ها در جذب بازیکن هم موفق نشان داده و چندین چهره جدید به ترکیب اضافه کرده اند. با این حال، ارزش این بازی آن قدری هست که پای یک جام در میان باشد و طبیعتا کسب آن برای سرمربی و هواداران دو باشگاه اهمیت زیادی دارد.

فارغ از مسائل فنی، اما به نظر می‌رسد فتح سوپرجام برای بازیکنان پرسپولیس ارزش و اهمیت بیشتری داشته باشد، چون در این صورت آن‌ها می‌توانند به پاداش کلانی برسند! این ادعایی است که «ایران ورزشی» کرده و نوشته پرسپولیسی‌ها در صورت قهرمانی در سوپرجام پاداش قابل توجهی دریافت خواهند کرد. البته این چیزی نیست که مدیریت فعلی یا قبلی باشگاه در نظر گرفته و وعده‌اش را به بازیکنان داده باشد بلکه این چیزی است که در قرارداد آن‌ها وجود دارد و باشگاه نمی‌تواند به آن عمل نکند.


بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی سوپرجام/ ۳ غایب بزرگ سرخ‌ها


طبق قرارداد، بازیکنان پرسپولیس در صورت قهرمانی سوپرجام ۱۰ درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت خواهند کرد که برای بازیکنان گرانقیمت عدد فوق‌العاده قابل توجهی می‌شود. البته با در نظر گرفتن پاداش برد‌های لیگ که حدود ۵ میلیون تومان هم هست، این عدد فوق‌العاده قابل توجه خواهد بود. البته در صورت قهرمانی سوپرجام بدهی باشگاه و درویش به اعضای تیم سنگین‌تر خواهد شد و زمینه برای اعتصاب بعدی سریع‌تر هم می‌شود، اما این یک دردسر شیرین برای باشگاه است و در هر صورت تعداد جام‌های پرسپولیس بیشتر شده و رزومه مربیان، بازیکنان و حتی مدیران باشگاه صاحب یک جام بیشتر می‌شود.

با وجود چنین گزارشی، نکته‌ای که این خبر را کمی باورنکردنی جلوه می‌دهد رقم قرارداد بازیکنانی است که به طور معمول ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان است؛ اینکه فقط با یک برد قرار باشد به آن‌ها پاداش ۸۰۰ تا یک میلیارد تومانی برسد، عجیب و غیرقابل باور است. البته که در فوتبال ایران، مدت هاست چیزی به عنوان اتفاق عجیب و غریب از لحاظ مالی وجود ندارد!

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
پیشخوان