تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

اعتراض شدید علی کریمی/ جوری بازیکنان را چیدند که سرخابی‌ها شکست بخورند!

دیدار دو تیم منتخب ستارگان ۹۸ و سرخابی‌ها در استادیوم آزادی خالی از حاشیه نبود و جدای از اعتراض جواد کاظمیان شنیدیم علی کریمی هم به محمدرضا مهدوی اعتراض شدیدی داشته است.

علی کریمی

رویداد۲۴ پیشکسوتان فوتبال ایران برای گرامیداشت یاد علی انصاریان، مهرداد میناوند و دیگر درگذشتگان فوتبالی، دیداری دوستانه و نمادین را برگزار کردند. این دیدار دوستانه جمعه گذشته درحالی  در ورزشگاه آزادی تهران شروع شد که هدایت تیم سرخابی‌ها بر عهده علی پروین بود و حمید استیلی، زننده گل به یادماندنی ایران با امریکا در جام جهانی فرانسه هدایت تیم منتخب ۹۸ را به عهده داشت.

بازی دو تیم در دو وقت ۴۰ دقیقه ای برگزار شد و تیم منتخب ستارگان ۹۸ موفق شد نیمه اول را با برتری ۴ بر ۲ به پایان برساند. از همان ابتدا هم مشخص بود تیم ۹۸ نسبت به تیم سرخابی‌ها قوی‌تر چیده شده است. از آنجایی که درآخرین بازی دو تیم (پیش از دیدار جمعه گذشته) سرخابی‌ها با اختلاف بازی را برده بودند این بار چیدمان دو تیم به گونه ای بود که کفه ترازو را به سود تیم ۹۸ سنگین‌تر می کرد.

به طور مثال مهدی امیرآبادی که جوان‌تر از خیلی‌ها بود، در نیمه اول در ترکیب تیم ۹۸ قرار گرفت و حسین کاظمی بدون سابقه بازی در این تیم در کنار ملی پوشان ۹۸ به زمین رفت!

منتخب سرخابی‌ها در شروع نیمه دوم توفانی شروع کرد و با دو گل بسیار زیبا بازی را به تساوی کشاند. وحیدهاشمیان و علی کریمی این گل‌ها را به ثمر رساندند. در ادامه اما منتخب ۹۸ توانست ۶ گل دیگر به ثمر برساند که کریمی فقط یکی از آنها را با گلی از روی نقطه پنالتی زد تا بازی با نتیجه ۱۰ بر ۵ به سود نود و هشتی‌ها به پایان برسد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان