تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

عیدی بازنشستگان چه زمانی پرداخت می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیات دولت در این باره تصمیم گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان پس از تصویب، به نحو احسن انجام دهیم.

عیدی بازنشستگان چه زمانی پرداخت می‌شود؟

رویداد۲۴ میرهاشم موسوی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با موضوع بیمه دانشجویان درباره جزئیات و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیات دولت در این باره تصمیم‌گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان به نحو احسن انجام دهیم.

وی ادامه داد: هیات وزیران باید مبلغ عیدی را اعلام کند و سپس تامین اجتماعی تمهید می‌کند که عیدی را پرداخت کند. مشکلی در این باره نخواهیم داشت و منتظریم این عدد اعلام شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا عیدی همراه با حقوق بهمن ماه واریز می‌شود؟ گفت: باید ببینیم چه زمانی اعلام می‌کنند؛ مشکلی در پرداخت نداریم.


 بیشتر بخوانید: هزینه سبد معیشت کارگران به مرز ۹ میلیون تومان رسید


بررسی افزایش حقوق‌ها در کمیسیون تلفیق

وی درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: کار در سازمان برنامه و بودجه و مجلس جلو می‌رود و بعد از اتخاذ تصمیم نهایی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

موسوی در پاسخ به اینکه آیا تا پایان سال به نتیجه می‌رسد؟ اظهار کرد: مشخص نیست، چون در حال بررسی هستند و کمیسیون تلفیق در حال بررسی این موضوع بوده و هنوز به جمع بندی نرسیده و جمع‌بندی که بشود ما آمادگی را خواهیم داشت.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان