تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

ترکش‌های احتمالی یک شکست برای عابدزاده!

تیم پونفرادینا که امیر عابدزاده را در اختیار دارد در هفته بیست‌وششم مسابقات لیگ دسته دوم اسپانیا میهمان تیم جیرونا بود و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.

امیر عابدزاده

رویداد۲۴ پونفرادینا با این شکست، به رده ششم جدول مسابقات لیگ دسته دوم اسپانیا سقوط کرد و حالا ۱۱ امتیاز با تیم صدرنشین ایبار فاصله دارد.

این نتیجه کار تیم پونفرادینا را برای صعود به لیگ دسته اول سخت کرد. سرمربی این تیم که به شدت از نتیجه به دست آمده ناراضی بود از نمایش شاگردانش دراین بازی انتقاد کرد و گفت شاید این نتیجه منجر به تغییر ترکیب تیم در بازی های آینده شود چرا که احساس می کنم برخی از بازیکنان از بازی برای این تیم خسته شده اند یا انگیزه لازم را برای ادامه درخشش از دست داده اند.

این اتفاق ممکن است به نیمکت نشینی امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی در بازی های آتی این تیم منجر شود. این در حالی است که امیر عابدزاده بعد از دو نمایش خوب در برابر عراق و امارات و با صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با روحیه خوب در اردوی تیم پونفرادینا حاضر شد.

گفتنی است در لیگ دسته دوم اسپانیا ۲۲ تیم حضور دارند که در حال حاضر ایبار (۵۲ امتیاز) – المریا (۴۹ امتیاز) – وایادولید (۴۷ امتیاز) – تنه ریف (۴۵ امتیاز)– خیرونا (۴۱ امتیاز) و پونفردانیا (۴۱ امتیاز) ۶ تیم بالای جدول هستند.  

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امیر عابدزاده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان