تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

استفاده از یک ماده عجیب در ساخت گالکسی S۲۲ اولترا

سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ از جمله گوشی‌های هوشمندی محسوب می‌شود که اطلاعات بسیاری در موردش منتشر شده است.

استفاده از یک ماده عجیب در ساخت گالکسی S۲۲ اولترا

رویداد۲۴ به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، چیزی که به احتمال فراوان نمی‌دانستند، این است که در جدیدترین محصول پرچم‌دار سامسونگ، از یک ماده جدیدِ ساخته‌شده از تور‌های ماهیگیری دورریز، استفاده شده است.

شرکت از طریق یک بیانیه مطبوعاتی فاش کرد که در سری S۲۲ از «مواد جدید» ساخته‌شده از تور‌های ماهیگیری کف اقیانوس استفاده کرده است.

اجزای مورد استفاده از مواد مذکور و همچنین درصد مواد جدید استفاده شده، هنوز مشخص نشده است. با این وجود، دیدن مشارکت سامسونگ در تلاش‌های فزاینده شرکت‌های فناوری برای پایدارتر کردن محصولات بسیار خوب است.

این شرکت نوشته است: «استفاده از این ماده گام دیگری را در گالکسی ما برای «سفر سیاره» نشان می‌دهد که هدف آن به حداقل رساندن ردپای محیطی ما و کمک به تقویت سبک زندگی پایدارتر برای جامعه گالکسی است.


بیشتر بخوانید: هوای سرد قاتل گوشی‌های هوشمند


این شرکت همچنین فاش کرد که در آینده از پلاستیک‌های داخل اقیانوس در کل خط تولید خود استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود سالانه حدود ۶۴۰ هزار تن تور ماهیگیری در اقیانوس رها می‌شود که تهدیدی بزرگ برای حیات دریایی، صخره‌های مرجانی و زیستگاه‌های طبیعی است؛ بنابراین این حرکت قابل توجه خواهد بود.

رویداد Galaxy Unpacked که برای ۹ فوریه (چهارشنبه) برنامه‌ریزی شده است، احتمالا تمرکز بیشتری را بر روی مواد جدید خواهد داشت.

سامسونگ پیش‌تر برنامه‌های مفصلی برای گسترش استفاده از مواد بازیافتی در ۳ سال آینده داشت تا تمام محصولات موبایل و لوازم خانگی و همچنین حذف استفاده از پلاستیک یک‌بار مصرف را در بر بگیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان