تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

پیشنهاد ویژه شب عیدی برای نظافت منزل و ساختمان

تمیزی و نظافت همیشه برای ما ایرانی‌ها از اهمیت ویژه برخوردار بوده است. معمولا افرادی که مشغله زیادی دارند، از نیرو‌های کمکی برای این کار کمک می‌گیرند.

 نظافت منزل و ساختمانرویداد۲۴ اپلیکیشن استادکار نیز به عنوان بهترین شرکت خدمات نظافتی که نیروهای مجرب و کاربلد نظافتچی را معرفی می کند، هر زمان که به نیروی خدماتی نیاز داشتید، این افراد را در اسرع وقت در اختیارتان قرار می دهد تا  کارهایتان روی برنامه و با نظم خاصی انجام شود.

نیروهای خدماتی استادکار چه کارهایی انجام می دهند؟

تمیزی و نظافت آشپزخانه بسیار مهم است که نیروها برای این کار دقت خاصی به خرج می دهند. وسایلی که در طول روز برای غذا درست کردن مورد استفاده قرار می گیرند را باید به خوبی تمیز کرد زیرا این وسایل به سلامتی ما سر و کار دارند و کوچکترین آلودگی در آنها ممکن است با بیماری همراه باشد. اگر روغن یا مواد غذایی روی اجاق گاز، پلوپز، سرخ کن، مایکروفر و دیگر وسایل برقی ریخت، حتما آن را تمیز می کنند.

تمیز کردن اتاق ها و جمع و جور و مرتب کردن پذیرایی و همچنین تمیز کردن و شستشوی حمام و سرویس بهداشتی بسیار اهمیت دارد. این گونه کارها را نیز با خیال راحت می توانید به متخصصان استادکار بسپارید.

پیشنهاد ویژه شب عیدی برای نظافت منزل و ساختمان

نظافت راه پله و مشاعات ساختمان با اپلیکیشن استادکار

معمولا در مجتمع های مسکونی از نیروی متخصص نظافتی برای نظافت ساختمان استادکار کمک می گیرند. شما نیز می‌توانید با هماهنگی لازم با دیگر همسایه ها، کار نظافت راه پله، مشاعات، پارکینگ و حیاط، لابی و حتی پشت بام را به نیروی نظافتی بسپارید. نظافت ساختمان بهتر است از راه پله بالاترین طبقه شروع شده و به پارکینگ و حیاط متنهی شود. به این ترتیب در رفت و آمدها دیگر آلودگی به طبقه های بالایی ساختمان منتقل نمی شود.

استادکار به عنوان اپلیکیشن درخواست خدمات منزل تلاش می‌کند با به کار گرفتن افراد با تجربه و ماهر برای تمیزکاری و نظافت خانه و ساختمان مسکونی و اداری اعتماد و رضایت مشتری‌های خود را به دست بیاورد. به همین دلیل برای قالیشویی و فرش شویی، مبلشویی، نظافت منزل و ساختمان و هر کار مربوط به تمیز کردن منزل می‌توانید از استادکار کمک بگیرید.

گاهی به دلیل مشغله ها و درگیری های شغلی و کاری، بعضی از افراد خانواده نمی توانند در خانه تکانی و نظافت منزل کمک کنند که در این شرایط می شود از نیروی نظافتچی کمک گرفت تا با سرعت و دقت بتواند کار را انجام بدهد. اگر خودتان زمان کافی برای تمیز کردن خانه را ندارید می توانید از یک نیروی های متبحر و متخصص نظافت منزل کمک بگیرید.

استادکار و ارائه خدمات منزل و ساختمانی متنوع

سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌کار برای پیدا کردن متخصصان مختلف با پشتوانه کاری درخشان استفاده از اپلیکیشن استادکار است. با کمک استادکار می‌توانید بهترین متخصصان و تکنسین‌های خوش‌نام را در کم‌ترین زمان ممکن در محل موردنظر خود داشته باشید. خدمات ارائه‌شده در استادکار بسیار متنوع هستند. از خدمات نصب و تعمیر کولر آبی، نصب و تعمیر کولر گازی، نصب و تعمیر انواع هواکش و چیلر و تعمیر فن کویل گرفته تا خدمات نظافت منزل، خدمات تأسیسات ساختمانی، خدمات اسباب‌کشی، خدمات سیم‌کشی برق و بسیاری دیگر از خدمات در استادکار قابل سفارش هستند. اگر شما هم برای کارهای منزل نیاز به متخصص دارید همین حالا می‌توانید اپلیکیشن استادکار را از بازار و گوگل پلی دانلود کنید و یا به سایت استادکار مراجعه کنید.

استادکار اکنون در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و پردیس مشغول به فعالیت است و به زودی دایره فعالیت های خود را به دیگر شهرهای ایران گسترش خواهد داد. حتما همین حالا سری به سایت استادکار بزنید و قیمت ها و متخصصان آن را بررسی کنید. حتما در شب عید به این خدمات نیاز پیدا خواهید کرد.

برچسب ها: آشپزخانه
نظرات شما
پیشخوان