تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
امیرعبداللهیان در نشست غیرعلنی مجلس:

مذاکرات را با رعایت خطوط قرمز پیش می‌بریم

وزیر امورخارجه در نشست غیرعلنی مجلس عنوان کرد که ما با رعایت خطوط قرمز مذاکرات را پیش می‌بریم و به دنبال یک توافق عزتمندانه و موفق هستیم.

مذاکرات را با رعایت خطوط قرمز پیش می‌بریم

رویداد۲۴ حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در نشست غیرعلنی امروز مجلس گزارش مفصلی را از روند مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان ارائه کرد.

 نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام این خبرگفت: وزیر امورخارجه در این نشست اظهار داشت که ما مذاکرات را در چهارچوب تعیین‌شده و با رعایت خطوط قرمز پیش می‌بریم و به دنبال یک توافق عزتمندانه و موفق هستیم.

علیرضا بیگی افزود: جدا از اینکه برجام توافق خوبی بوده یا خیر، ما مذاکرات را در چارچوب برجام پیش می‌بریم و حال که ما تعهداتمان در برجام را اجرا کرده‌ایم، به دنبال کسب منافع‌مان از این توافق هستیم.

این نماینده مجلس گفت: آقای امیرعبداللهیان همچنین خاطرنشان کرد که گرچه سیاست جمهوری اسلامی حرکت در مسیر بی‌اثر کردن تحریم‌هاست، اما ما با درک این موضوع و برای بهره‌مندی از حقوق‌مان در برجام، لغو تحریم‌ها را در مذاکرات دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: وزیر امورخارجه اظهار داشت که در مذاکرات طرف مقابل به دنبال تسلیم کردن جمهوری اسلامی ایران است و در بحث لغو تحریم‌ها، اروپایی‌ها به ما می‌گویند که این موضوع مشکل شماست، بروید و با آمریکایی‌ها مشکل‌تان را حل کنید.

نماینده مردم تبریز افزود: مجلس پیگیری‌های لازم را خواهد داشت تا قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در جریان مذاکرات اجرایی و مذاکرات مطابق این قانون پیگیری و دنبال شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
اگر تحریم‌ها نقض آشکار حقوق بشر است پس چرا تاکنون سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار هیچ اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
برجام از سال 1394 تاکنون ثابت کرده است که 100 درصد عامل اصلی مشکلات مردم و کشور وغیره بوده است.

بازگشت آمریکا به برجام به نفع مردم و کشور نیست چون به خاطر که آمریکا به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی است.
آمریکا جنایتکار از سال 1332 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا و متحدانش با ملت ایران دشمن هستند، نه صلح آمیز هسته ای
آمریکا و متحدانش با نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند، نه صلح آمیز هسته ای و موشک
نظرات شما
پیشخوان