تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

پرسپولیسی‌ها را در دادگاه می‌بینیم!

قائم مقام باشگاه پدیده مشهد گفت: هیچ توافقی دیگر بین ما و پرسپولیس وجود ندارد، خواهان اصل مبلغ بدهی همراه با جرائم هستیم و با فیفا مکاتبه خواهیم کرد.

پرسپولیس تهرانرویداد۲۴ اسماعیل حیدرپور در خصوص توافق با پرسپولیس عنوان کرد: تا به امروز از توافق صورت گرفته با پرسپولیس فقط یک عکس یادگاری موجود است و هیچ اقدامی از سوی مدیران پرسپولیس مبنی بر انجام تعهداتی که در جلسه مقرر گردید صورت نپذیرفته است. آقای درویش علی رغم آنکه قرار بود امروز به تعهداتش عمل کند، به طور صریح به بنده گفت تا یک ماه آینده نمی توانیم پرداختی ای به شما داشته باشیم! بنابراین هیچ توافق دیگری بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود نخواهد داشت و ما خواستار کل‌مبلغ بدهی همراه با جرائم هستیم.

حیدر پور در پاسخ به این سوال که در چه تاریخی پرسپولیس باید اقدام به انجام تعهدات خود می کرد اینگونه پاسخ داد: آقای درویش تشریف آورد به باشگاه و قرار شد توافقاتی که جناب آقای حمیداوی ریاست هیات مدیره در حضور مدیرعامل باشگاه انجام دادند اجرایی بشود اما دوستان ما در باشگاه پرسپولیس برای ما توافقاتی را مکتوب و ارسال کرده‌اند که با توافقاتی که در جلسه صورت گرفت متفاوت بود، برهمین اساس روز گذشته وقتی با آقای درویش صحبت کردیم. او گفت با توجه به مشکلاتی که درباشگاه پرسپولیس حاکم است نمی توانیم در حاضر حاضر پولی را به پدیده تا یک ماه آینده پرداخت کنیم، بنابراین با توجه به این موضوع توافق قبلی ما و باشگاه پرسپولیس کم لن یکن خواهد شد.

حیدر پور اضافه کرد: ما به هیچ عنوان از حق باشگاه پدیده کوتاه نخواهیم آمد و نامه ای را به فدراسیون مبنی بر بستن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس ارسال کرده ایم و از آقایان عزیزی خادم ،بهاروند، نور شرق و صالحی می خواهیم که عدالت رعایت و اجرا شود.

حیدرپور اضافه کرد: اگر ارکان قضایی فدراسیون پنجره پرسپولیس را بازکند، نامه ما آماده ارسال به فیفا است. ما حتما در روز شنبه به فیفا و دادگاه cas نامه خواهیم زد و از این طریق اعاده حق خواهیم کرد. باشگاه پدیده در خصوص این پرونده بارها حسن نیت خود را نشان داده و دیگر زمان آن رسیده است که حق خود را دریافت کند.


بیشتر بخوانید: پیشکسوت سرخ‌ها: خریدهای این فصل پرسپولیس افتضاح بودند


قائم مقام پدیده در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اگر تا روز پنج شنبه اقدام موثری از سوی دستگاه های اجرایی فدراسیون و باشگاه پرسپولیس در خصوص این پرونده صورت نگیرد، شنبه پیگیری این پرونده را از طریق مجامع بین‌المللی مربوطه پیش خواهیم گرفت و دیگر هیچ مماشاتی را در دستور کار خود قرار نمی دهیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان