تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

بررسی استایل مریلا زارعی در جشنواره

چند روزی از شروع جشنواره فیلم فجر می‌گذرد. جشنواره سر و صدای آنچنانی به پا نکرد. همه آسه آمدند و آسته رفتند. در اینجا قصد داریم تا به بررسی استایل بازیگران در این چند روز جشنواره فیلم فجر بپردازیم با ما همراه باشید.

مریلا زارعی

رویداد۲۴ مریلا زارعی تیپ مشکی زده بود و برای همین لاغر و بلندتر به نظر می‌رسید. لباس ساده بود، اما بالا تنه مانتو با آستین‌های کلوش ظاهر او را از حالت یکنواختی در آورده بود. خصوصا که جنس لباس به نوعی پشمی براق بود. شلوار هم گشاد بود و از جنس پالتو انتخاب شده بود. روسری حاشیه پهن نارنجی رنگی داشت که در زمینه مشکی لباس‌های مریلا خیلی به چشم می‌آمد و به هر حال انعکاس و شادابی آن به صورت مریلا بر می‌گشت. شاید با دقت به سبک لباس پوشیدن این روز‌های بازیگر‌ها به این نکته هم برسد که چقدر بلوز و پلیوری که برای زیر لباس اصلی انتخاب می‌کنیم مهم است و حتی اگر کمی از آن پیدا باشد می‌تواند بسیار روی تصویر ما تاثیر بگذارد.

مثلا مریلا یک بلوز با تور مشکی و دکمه‌های گرد و برجسته پوشیده بود که آستین‌های بلند توری‌اش از زیر لباس بیرون آمده بود و جلوه خاصی به تیپ او داده بود. ماسک خانم بازیگر هم حسابی به چشم می‌آمد. ماسکی سه بعدی و سیاه و سفید که ترکیبی از دو طرح داشت. لایه رویی طرح زیگزاگ داشت و لایه زیری مانند نقش‌های اسلیمی بود. این را هم اضافه کنیم که گویا ماسک زدن باعث شده بود مریلا به نسبت باقی موارد آرایش با دقت‌تر و پر کنتراست‌تری از همیشه داشته باشد که چشم های‌اش را کشیده‌تر نشان می‌داد. کیف کوچک مستطیلی با بند نقره‌ای که با ساعت بند نقره‌ای او هماهنگ شده بود. مریلا هم برای بازی در فیلم «هناس» به برج میلاد آمده بود.

 مریلا زارعی در جشنواره

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
2
0
مریلا زارعی
در فیلم ریا
ریا یعنی فریب
ادعای دروغین
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
0
0
صدام خونخوار تجاوزگر ناموس
از مهمان نوازی مردم ایران تشکر کرد
روزنامه کیهان 1376
زیرپاگذاشتن عدالت حرف خدا
اگر غیرتمندی در ضمیر
از قوم منافق زن مگیر
...............
گرگ زخمی
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
0
0
مردم ایران
چه مذهبی چه سکولار
هیچ و پوچ بود
.....................
گرگ زخمی
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
0
0
مذهب مردم ایران
ادعای دروغین
...................
دین حق دین خداست
نظرات شما
پیشخوان