تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

منصوریان: از هواپیما که پایین آمدم دیدم سرمربی تراکتور نیستم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من روز‌های خیلی خوبی در تراکتور داشتم، اما با تصمیم‌های عجیب و غریب وقتی از هواپیما پایین آمدم دیدم سرمربی نیستم.

علیرضا منصوریان

رویداد۲۴ تیم صنعت نفت آبادان امروز (شنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل تراکتور با نتیحه یک بر صفر به برتری رسید. علیرضا منصوریان، سرمربی نفت آبادان در نشست خبری پس از این بازی، اظهارکرد: در روزی که ۱۰ بازیکن مان را نداشتیم با بازیکنان جوان و باتجربه ما ثابت کردیم که ساختار تیمی‌مان می‌تواند رو به جلو حرکت کند. این برد را از صمیم قلبم به تمام آبادانی‌ها تبریک می‌گویم. تمام نتایج ما نوش جان آبادانی‌ها. ما هم‌چنان پای شعارمان که یکی برای همه و همه برای آبادان هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم مسیر سخت پیش رو را طی کنیم.

او بیان کرد: بازی سخت و عجیبی بود. در نیمه اول که دو تیم سعی در ارزیابی هم داشتند، ما پلکانی سعی کردیم بر بازی مسلط باشیم و مالکانه بازی کنیم. در اواخر نیمه اول و دو صحنه دیگر می‌توانستیم به گل برسیم. نیمه دوم خیلی تلاش داشتیم به گل برسیم و در سه چهار صحنه قطعا باید به گل می‌رسیدیم و به نقطه‌ای رسیدیم که در شرایطی که طالب ریکانی هم مصدوم بود و آوردن او به زمین ریسک بود، اما او را به زمین آوردیم. به خود او هم گفت که به زمین می‌روی و ان‌شاءالله یک شلیک آرپیچی می‌زنی و ما را برنده از زمین بیرون می‌آوری. حیف بود که بازی را نبریم، زیرا خیلی زحمت کشیدیم.


بیشتر بخوانید: حمله تند منصوریان به باشگاه تراکتور؛ به آیینه نگاه کنید عیب از خودتان است


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در تمام قسمت‌های زمین با اصول بازی کردیم و امیدوارم هم ما و هم تراکتور ادامه مسیر را با سربلندی به پایان برسانیم.

وی درباره خوشحالی‌اش بعد از گل نیز گفت: زمانی که برای بازی ایران و روسیه یک بار سرمربی شدم و بازی را بردیم و حتی خیلی از بازی‌های مهم‌تر را هم خوشحالی نکردم، اما برای برد در دو بازی فوق‌العاده خوشحال شدم؛ بازی با شهرخودرو که شروین بزرگ در دقیقه ۹۶ با قیچی برگردان گل زد و بازی امروز با تراکتور. من روز‌های خیلی خوبی در تراکتور داشتم، اما با تصمیم‌های عجیب و غریب وقتی از هواپیما پایین آمدم دیدم سرمربی نیستم. هواداران تراکتور را دوست دارم و مثل آبادانی‌ها گرم و میهمان‌نواز هستند. به هر حال با گل ریکانی به وجد آمدم و یزله که بلد نیستم، اما خیلی خوشحال شدم.

منصوریان عنوان کرد: باید از مسئولان زمین آقای شیرالی و تیمش که واقعا زمین خوبی آماده کردند، تشکر کنم. حتی باران هم که آمد، زمین گل نشد. ان‌شاءالله زمین تمرین‌مان هم خوب شود. اهل شاحه را به خاطر چاله‌ای که در زمین پیروز بود، یکی دو هفته از دست دادیم.

او گفت: به بازیکنامم گفته‌ام به سهمیه فکر نکنند. اصلا به جدول نگاه نکنند. ۱۳ فینال حذفی دیگر داریم که اگر در هر کدام ببازیم شاید از هدف‌مان دور شویم. تیم‌مان از نظر عاطفی و احساسی خیلی تیم شده است. برای تیم ما فرقی نمی‌کند کدام بازیکن بازی کند و پله پله جلو می‌رویم. شان و شخصیت آبادان خیلی بالا است و فکر می‌کنم در طی چندین سال گذشته به حقش نرسیده است، اما اگر آبادان منابع مالی که تیم‌های بزرگ دارند را برای یک یا دو سال داشته باشند این تیم می‌شود یکی از قطب‌ها فوتبال. آبادان گنج اصلی فوتبال را که همان بازیکنان مستعد است، دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: برای من و کادرفنی بعد از ساعت ۱۲ شب، بازی با تراکتور تمام می‌شود و تمام تمرکزمان برای بازی با فجر می‌گذاریم. بازیکنان‌مان هم تا فردا می‌توانند خوشحال باشند. به هر حال بازی با تراکتور به تاریخ پیوست. همه در حال همدل شدن هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم از پس بازی با فجر هم برآییم.

وی درباره مشکلش با باشگاه تراکتور نیز گفت: به آقلی کامرانی‌فر و نور شرق هم گفتم تا پول‌مان را کامل ندهد رضایت نمی‌دهیم. اما آقای رستگار از تراکتور با من تماس گرفت و وقتی شرایط هوادار را به من گفت من به دستیارانم گفت وقتی هوادار تیم ما دوست دارد که قرارداد بازیکنان‌مان ثبت شود و به بازی بیایند، آن چه آقای رستگار می‌گوید را انجام می‌دهیم تا با توان برابر با آن‌ها بازی کنیم. ۶۰ درصد پول را واریز کردند و برای ۴۰ درصد هم چک برای ماه اول و دوم سال آینده دادند. من به حرف این فرد بسیار اطمینان داد.

منصوریان در پایان بیان کرد: امروز یکی از روز‌های خوب اخباری بود و چند موقعیت را هم گرفت. او نشان داد که اگر اخباری درون دروازه نبود ما نتیجه خیلی بهتری می‌گرفتیم. به اخباری و تراکتور تبریک می‌گویم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان