تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

تنها غایب تیم مجیدی در این بازی سیاوش یزدانی است که به دلیل اخراج در بازی برابر پیکان از حضور در این بازی محروم است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

رویداد۲۴ استقلال بعد از صعود سخت برابر پیکان در جام حذفی امروز در حالی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که شاگردان مجیدی تلاش می کنند تا همچنان فاصله خود با پرسپولیس را حفظ و یا حتی بیشتر کنند. با توجه به اینکه سرخ‌ها یک بازی سخت بیرون از خانه برابر نساجی دارند که طی ۹ هفته اخیر شکستی را تجربه نکرده است. 

استقلال ۳۸ امتیازی با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدر قرار دارد. تنها غایب تیم مجیدی در این بازی سیاوش یزدانی است که به دلیل اخراج در بازی برابر پیکان از حضور در این بازی محروم است. به این ترتیب مجیدی برای این بازی احتمالا دوباره حسین حسینی را درون دروازه قرار خواهد داد.  در خط دفاعی مرادمند،دانشگر و روزبه چشمی به میدان خواهند رفت و در جناحین هم شاهد حضور ووریا غفوری و جعفر سلمانی خواهیم بود. این در حالی است که صالح حردانی هم مجوز حضور در این بازی را دارد. هرچند احتمال او در صورت نیاز در نیمه دوم به میدان خواهد رفت.

مثل خط میانی استقلال هم با حضور نیک نفس، مهدی پور و حسین زاده شکل خواهد گرفت. آبی‌ها البته آمانوف را هم در پست بازیکن پشت مهاجم در اختیار دارند که احتمالا کم کم به ترکیب استقلال اضافه خواهد شد.

در خط حمله باز هم شاهد زوج یامگا و ژستد خواهیم بود. این در حتالی است که ارسلان مطهری با گلزنی‌های پیاپی خود حالا مدعی حضور ثابت در خط حمله است. باید دید در ادامهمجیدی تا کجا به ژستد فرصت حضور ثابت در خط حمله تیمش را خواهد داد.

ترکیب احتمالی استقلال:

حسین حسینی محمد دانشگر، روزبه چشمی (صالح حردانی)، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده و رودی ژستد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان