تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

کاپیتان پرسپولیس از مربی دلخور است؟

امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس از یکی از دستیاران یحیی گل محمدی دلخور است.

امید عالیشاه

رویداد۲۴  امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس و یکی از ستاره‌های این تیم در این فصل، در دیدار تیمش مقابل سپاهان دچار مصدومیت شد و چند دیدار تیمش را از دست داد. امید قبل از دیدار با فولاد در بازی سوپرجام توانست در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کند و همین موضوع و البته کمبود بازیکن باعث شد تا کادرفنی پرسپولیس، عالیشاه را در لیست بازی با فولاد قرار دهند. عالیشاه که هنوز به صورت کامل از بند مصدومیت خارج نشده بود، در بازی مقابل فولاد با اصرار یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس وارد ترکیب شد، اما پس از دقایقی به یحیی گل‌محمدی اشاره کرد نمی‌تواند بازی را ادامه دهد و در همان مدت کوتاهی که در زمین بود به صورت لنگان لنگان بازی را ادامه داد تا مشخص شود بازی دادن به او اشتباه بزرگی بود.


بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟


گفته می‌شود عالیشاه از اصرار یکی از دستیاران یحیی برای حضور او در زمین شاکی است و این بازیکن معتقد است با توجه به شرایطی که او داشته نباید در بازی سنگین مقابل فولاد به زمین می‌رفت. شنیده‌ها حاکی از این است که کادر فنی پرسپولیس حالا از بازی دادن به این بازیکن در سوپرجام، پشیمان هستند، زیرا در آن زمان هم، امید مصدوم بود و حالا یکی، دو هفته از بازی‌ها را از دست داده است.

همچنین شنیده می‌شود، بعد از بازی مقابل فولاد، امید عالیشاه ناراحتی و عصبانیتش را در رختکن نشان داد و از اینکه مصدومیتش تشدید شد بسیار ناراحت بود.


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امید عالیشاه
نظرات شما
پیشخوان