تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

جزییات جدید از یارانه نوروزی/ این افراد عیدی ١۵٠ هزار تومانی گرفتند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجماعی گفت ۲۶ میلیون نفر (از جامعه هدف ۶۰ میلیون نفری) سهام عدالت ندارند و عیدی ۱۵۰ هزار تومانی برای این افراد واریز شد.

یارانه نوروزی

رویداد۲۴ حجت الله عبدالملکی با اشاره جامعه هدف ۶۰ میلیون نفری، اظهارداشت: در دولت بحث شد که بخشی از عزیزان سهام عدالت دارند و در روزهای پایانی سال سود سهام به حساب آن ها واریز شده است اما ۲۶ میلیون نفر از این ۶۰ میلیون نفر سهام عدالت ندارند و در همین راستا مقرر شد عیدی به حساب این ۲۶ میلیون نفر واریز شود.

وی افزود: بعضی‌ها می‌گویند تعداد افراد خانوار آنها ۵-۶ نفر است اما به ازای همه این افراد عیدی واریز نشده است؛ پاسخ این است که این عیدی ۱۵۰ هزار تومانی فقط برای افرادی است که سهام عدالت ندارند و ممکن است یک یا دو نفر از اعضای خانوار سهام عدالت داشته باشند.

خبرگزاری دولت نیز در این باره نوشته «در آستانه نوروز و با دستور رئیس جمهوری در راستای حمایت از آقشار آسیب پذیر، یارانه ای ۱۵۰ هزار تومانی به حساب ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار سرپرست خانوار پرداخت می شود. خانوارهای مشمول این یارانه اغلب از دهک‌های اول تا چهارم به همراه افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واریز خواهد شد. این پرداخت از یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی و یارانه معیشتی در هر ماه متفاوت است. در بهمن ماه نیز دولت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی برای چهار دهک اول و حدود ۳۲ میلیون نفر پرداخت کرده بود.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان