تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

جزییات مهم از نخستین عرضه اولیه قرن جدید

بر اساس اعلام سازمان بورس، زمان قطعی عرضه اولیه آسیاتک مشخص شد. جزییات این عرضه اولیه را در مطلب زیر بخوانید. آسیاتک چقدر نقدینگی نیاز دارد؟

پیش بینی بازار سهام

رویداد۲۴ از آخرین عرضه اولیه بازار سرمایه مدت زیادی می‌گذرد چراکه وضعیت بازار سرمایه طی ماه‌های انتهایی سال گذشته روند خوبی نداشت و عرضه‌های اولیه را هم از ارج و قرب انداخته بود و عرضه اولیه ها، بر خلاف عرضه‌های سال گذشته، با استقبال بی‌جان سهام داران رو به رو شده بودند.

اما در سال جدید بازار سرمایه روند صعودی به خود گرفته و شاخص کل از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نیز عبور کرد. با توجه به روز‌های سبز بازار و اطلاعیه‌های متعدد نماد‌های درج شده در سامانه کدال سهامداران منتظر عرضه اولیه‌ها بودند.

در هر صورت امروز ۳۱ فروردین ماه اطلاعیه عرضه اولیه آسیاتک منتشر گردید که جزییات این عرضه اولیه به شرح زیر است:

    چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱،  ۳۰۰ میلیون سهم شرکت انتقال داده‌های آسیا معادل ۱۵ درصد سهام این شرکت، با نماد معاملاتی آسیاتک در بورس تهران عرضه می‌شود. دامنه قمیتی این سهم بین ۵ هزار و ۴۶۰ تا ۶ هزار و ۶۶۰ ریال برای هر سهم بوده و با سهمیه ۴۰۰ سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه می‌شود که با توجه به این عدد، حداکثر نقدینگی مورد نیاز حدودا ۲ میلیون و ۶۶۴ هزار ریال است. البته بستگی به این دارد که در این عرضه اولیه چند نفر مشارکت کنند.

    منبع: نبض بورس

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: بورس
    نظرات شما
    پیشخوان