تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

آغاز مذاکره باشگاه انگلیسی با ستاره جدید فوتبال ایران

باشگاه هال‌سیتی با بازیکنانی که قصد ماندن در تیم دارند وارد مذاکره شد.

آغاز مذاکره باشگاه انگلیسی با ستاره جدید فوتبال ایران

رویداد۲۴ سایت «yorkshirepost» انگلیس در گزارشی به انقلاب بزرگ در تیم هال‌سیتی در نقل‌وانتقالات تابستانی با مالکیت آکون ایلیکالی ترک پرداخت.

طبق گزارش این رسانه انگلیسی مالک جدید و ترک باشگاه هال سیتی قصد دارد در تابستان ۱۰ یا ۱۵ بازیکن جدید به خدمت بگیرد و بسیاری از بازیکنان کنونی را در لیست خروج بگذارد.

در همین زمینه شوتا آرولادزه سرمربی گرجستانی هال سیتی، گفت: ما دو یا سه جلسه خوب با هیأت مدیره، آکون (ایلیکالی، مالک) و تان (کسلر، نایب رئیس) داشتیم، اما باشگاه تصمیم گرفته است ابتدا با کسانی صحبت کند که قطعاً می‌خواهند بمانند. ما ناتان باکستر، لیام والش، مارکوس فورس، اللهیار صیادمنش و دیشون برنارد را قرضی در اختیار داریم.

وی افزود: من بازیکنانی مثل صیادمنش را می‌شناسم که واقعاً خوشحال هستند و می‌خواهند بمانند و آینده خود را با ما بگذرانند. جذب بازیکن در بازار نقل‌وانتقالات کار آسانی نیست و ما باید به بازیکنان جدید نشان دهیم که چقدر می‌توانند اینجا پیشرفت کنند و اینکه اینجا مکان مناسبی برای آمدن آن‌ها است.

صیادمنش پیش از این در مصاحبه خود اعلام کرده بود در هال سیتی رضایت کامل دارد و قصد دارد در این باشگاه انگلیسی بماند. طبق اظهارات سرمربی هال سیتی سران باشگاه با بازیکنانی که می‌خواهند بمانند وارد مذاکره شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان