تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس

چند هفته مانده به پایان بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر، مسئولان باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم را در دستور کار قرار داده‌اند.

قرارداد بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس طبق خواسته یحیی گل محمدی در حال تمدید قرارداد بازیکنان فعلی این تیم است تا سرخپوشان پایتخت دغدغه کمتری برای نقل و انتقالات تابستانی خود داشته باشند.

احسان پهلوان، میلاد سرلک، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر جزو بازیکنانی هستند که با پایان یافتن فصل جاری قراردادهایشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد تا آنها شرایط متفاوتی را نسبت به همدیگر برای پیشنهاد تمدید قرارداد پیش رو داشته باشند.

پهلوان نزدیک تر از همه

پهلوان که دو فصل پیش از ذوب آهن به پرسپولیس آمد یکی از بازیکنان مورد اعتماد گل محمدی است که تقریبا بیشتر بازی‌های این تیم را در ترکیب اصلی بوده است. او که تأثیر گذاری زیادی در بازی رو به جلوی تیمش داشته است تمایل خود برای تمدید قرارداد را اعلام کرده است تا رضا درویش مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشد.

آل کثیر زیر تیغ

مهاجم مصدوم پرسپولیس با تصمیم عجیب خود باعث تعویق ۵ ماهه عمل جراحی رباط صلیبی آسیب دیده خود شد تا در نیم فصل دوم تنها به تمرین سبک کنار هم تیمی‌هایش مشغول شود تا اینکه سرمربی تیم آب پاکی را روی دست او ریخت و اعلام کرد به هیچ وجه حاضر نیست تا زمان عمل جراحی به او بازی دهد. همین تصمیم باعث شد تا آل کثیر دنبال انجام عمل جراحی خود در کشور قطر باشد. وضعیت تمدید قرارداد آل کثیر بستگی به عمل جراحی او دارد تا گل محمدی روی او برای فصل آینده حساب باز کند.

سرلک در دوراهی

میلاد سرلک هافبک ملی پوش پرسپولیس که تأثیر زیادی در این تیم داشته است یکی از مهره‌های کلیدی گل محمدی است که اصرار به تمدید او وجود دارد. سرلک با وجود علاقه به لژیونر شدن در اروپا هنوز پیشنهاد چشمگیری دریافت نکرده تا حضورش در فوتبال اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. سرلک در نشست اخیر مدیر برنامه‌هایش با درویش خواستار افزایش مبلغ قرارداد برای امضا برگه تمدید شده است که مورد قبول مدیرعامل باشگاه نیز قرار گرفته تا این بازیکن احتمال ماندن بیشتری تا رفتن از پرسپولیس داشته باشد.


بیشتربخوانید: قاتل استقلال در لیست نهایی پرسپولیس/ خط حمله رویایی یحیی برای فصل بعد

مهدی ترابی و ایمیل‌های خالی

هافبک ملی پوش پرسپولیس که بیشترین تعداد پاس گل را تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر برای تیمش داده است نیز یکی دیگر از ستاره‌های یحیی است که قراردادش رو به اتمام است. ترابی برای تمدید قرارداد خود خواستار دریافت تمام و کمال مطالباتش شده است. از سوی دیگر این بازیکن هنوز هیچ پیشنهادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا دریافت نکرده است تا بهترین گزینه برای او در حال حاضر ماندن در جمع سرخپوشان پایتخت باشد.

پایان مهدی خانی

مهدی مهدی خانی هافبک پیشین واراژدین کراوسی که برای بازی کردن به پرسپولیس آمد کمترین فرصت حضور را در دو سال اخیر با پیراهن سرخ پایتخت داشته است. ترافیک خط میانی مانع از بازی کردن مهدی خانی شد تا مصدومیت‌های متوالی نیز مزید بر علت شده و او شانسی برای ماندن در فصل آینده با پرسپولیس نداشته باشد. او یکی از خریدهای عجیب یحیی گل محمدی بود که همچنان جذب او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تصمیم مهم کاپیتان

سیدجلال حسینی با پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس در حالی روبرو شد که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال حضورش در کادر فنی فصل آینده این تیم مطرح شده است. کاپیتان اول پرسپولیس در حالی گرد پیری را روی شقیقه‌های سفید رنگ خود می‌بیند که در مصاحبه‌های قبلی عنوان کرده بود دوست دارد با پیراهن ملوان بندر انزلی از فوتبال خداحافظی کند. باید دید مدافع با تجربه سرخ‌ها چه تصمیمی در قبال این موضوع می‌گیرد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان