تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:

اقدامات بانک ملی ایران، سنگ بنای توسعه و رونق اقتصادی کرمان

رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بزرگ و کم نظیر بانک ملی ایران گفت: سرمایه گذاری این بانک در طرح‌های جدید و پروژه‌های نوپای عمرانی و اقتصادی و همچنین تامین مالی کسب وکار‌های خرد و بنگاه‌های کوچک اقتصادی، سنگ بنای توسعه و رونق اقتصادی استان کرمان است.

اقدامات بانک ملی ایران، سنگ بنای توسعه و رونق اقتصادی کرمان
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشستی صمیمانه با عبدالله آبسواران رییس اداره امور شعب استان کرمان از بانک ملی ایران به عنوان یک موسسه وزین و عظیم اقتصادی یاد کرد و گفت: این بانک می‌تواند مهم‌ترین نقش را در حرکت رو به جلو و پرشتاب کشور در مسیر رشد و توسعه ایفا کند.

وی اتخاذ راهکار‌هایی مناسب برای تعیین تکلیف مطالبات بانک‌ها از دولت و همچنین ناترازی بانک‌ها در مدیریت دارایی و بدهی را ضروری دانست و تاکید کرد: این عوامل موجب کند شدن حرکت بانک‌ها به ویژه در استان کرمان شده و باید هرچه سریع‌تر پیگیری شوند.

آبسوارن نیز با تشریح برنامه‌های آتی بانک ملی ایران در استان کرمان، ابراز امیدواری کرد که خدمات این بانک بتواند بیش از پیش منشاء رشد و توسعه کرمان باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار بانک ملی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان