تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

وقتی هزینه استخدام کارشناس در نهاد ریاست جمهوری صرف سفر‌های استانی رئیسی می‌شود!

معاون معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تخصیص بودجه تصویب شده استخدم کارشناس در نهاد ریاست جمهوری به هزینه سفر‌های استانی انتقاد کرد.

وقتی هزینه استخدام کارشناس در نهاد ریاست جمهوری صرف سفر‌های استانی رئیسی می‌شود!
رویداد۲۴ جلیل محبی، معاون معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر نوشت بنده از ابتدای شروع دولت جدید در معاونت حقوقی ریاست جمهوری مشغول به کار شدم. حجم کار معاونت از جمله نظردهی درباره طرح‌ها و لوایح بسیار زیاد، نظارت بر امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی کل دولت بسیار مفصل، لکن بودجه‌ای که می‌باست برای استخدام و بکارگیری کارشناس حقوقی در این معاونت صرف گردد.

به گزارش تابناک، خرج سفر‌های استانی رئیس جمهور میشد. هرچه معاون محترم حقوقی رئیس جمهور به مسوولین نهاد اعتراض نمود که این بودجه برای امر کارشناسی در معاونت حقوقی در نظر گرفته شده است موثر واقع نشد و بزرگواران هزینه در سفر‌های استانی را اولی دانستند. منطقاً و قانوناً اگر سفر‌های استانی لازم است باید مطابق اصول ۵۲ و ۵۳ قانون اساسی در قانون بودجه درج و سپس در همان زمینه هزینه شود.


 بیشتر بخوانید: علی صوفی: صدای طرفداران رئیسی هم درآمده/ تردیدی نیست که مسئولان دولت و نمایندگان به جان هم می‌افتند


آیا این انتقاد‌های جدی معاون حقوقی رئیس جمهور موثر واقع شد؟ خیر. غرض اینکه تا صدا بلند نمی‌شود و مهم‌تر از آن تا حرف رسانه‌ای نمی‌شود مسئولین نمی‌شنوند و این مخصوص آحاد جامعه و تریبون‌های غیر رسمی نیست، حتی اشخاص صاحب منصب مانند آقای حسن رحیم پور هم در برهه‌ای از زمان حرف‌هایی که شنیده نمی‌شد را در منبر نماز جمعه با بیانی مطرح کردند که امید به شنیده شدنش بیشتر بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
خب میخواست مطمئن شه که استانداران ناهار خورده اند یا نه
نظرات شما
پیشخوان