تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

پوتین تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد؟/ جانشین پوتین مشخص شد؟

یک منبع آگاه در داخل کرملین مدعی شد، شاید ولادیمیر پوتین وادار شود برای چند روز کنترل جنگ در اوکراین را در اختیار فرد دیگری قرار دهد، چون قرار است بابت سرطان تحت عمل جراحی قرار گیرد.

پوتین تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد؟/ جانشین پوتین مشخص شد؟
رویداد۲۴ یک منبع آگاه در داخل کرملین مدعی شد، شاید ولادیمیر پوتین وادار شود برای چند روز کنترل جنگ در اوکراین را در اختیار فرد دیگری قرار دهد، چون قرار است بابت سرطان تحت عمل جراحی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، احتمالا ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه برای زمانی که تحت عمل جراحی قرار بگیرد، آقای نیکولای پاتروشف، رئیس شورای امنیت روسیه را که سابقا رئیس سرویس جاسوسی بود، مسوول کنترل جنگ اوکراین می‌کند.

پاتروشف ۷۰ ساله به عنوان معمار کلیدی استراتژی جنگ اوکراین دیده می‌شود و گفته می‌شود او فردی است که پوتین را متقاعد کرد که کی‌یف لبریز از نئونازی‌هاست.

این ادعای جنجالی، در کانال تلگرامی معروفی تحت عنوان جنرال اس‌وی‌آر (General SVR) منتشر شده که می‌گوید منبع خبرش یک چهره در کرملین با جایگاه مناسب است. این کانال تلگرامی ۱۸ ماه پیش گزارش داده بود که پوتین سرطان دستگاه گوارش و پارکینسون دارد.

براساس گزارش‌ها، او عمل جراحی را به تعویق انداخت. طبق گزارش اس‌وی‌آر، عمل جراحی برای نیمه دوم آوریل برنامه‌ریزی شده بود، اما به تاخیر افتاد. به پوتین توصیه شد که عمل شود و روی تاریخ آن بحث شد و مورد قبول واقع شد. به نظر می‌رسد فوریت خاصی در میان نباشد، اما نمی‌شود این عمل را به تاخیر هم انداخت.


بیشتر بخوانید: موضع‌گیری تازه روسیه درباره برجام
در گزارش این کانال تلگرامی همچنین آمده است: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انکولوژی شده و آخرین مشکلات شناسایی شده در آخرین معاینه او با این بیماری مرتبط است.

کرملین همواره قویا شایعات مرتبط با سلامت جسمانی پوتین را رد کرده و تاکید دارد که او در وضعیت مناسبی است.

در ویدئویی که جزئیات ادعا‌های جنرال اس‌وی‌آر را شرح می‌دهد، منبع این رسانه که ظاهراً یک چهره ناشناس سابق ارتش عالی‌رتبه کرملین است، گفت: پوتین گفته است که تحت اقدامات پزشکی قرار خواهد گرفت. پزشکان درباره لزوم این عمل تاکید کردند، اما تاریخ آن هنوز مشخص نشده است. نمی‌دانم او تا چه مدت بعد از عمل فاقد شرایط لازم برای کار باشد. فکر می‌کنم برای مدت کوتاهی اینطور باشد. بعید است پوتین با انتقال قدرت موافقت کند، اما آماده است تا مسوولی برای کنترل روسیه و جنگ تعیین کند.

این منبع آگاه ادامه داد: بنابراین، زمانی که پوتین تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و هوشیار می‌شود که احتمالا دو یا سه روز شود، کنترل واقعی این کشور تنها به نیکولای پاتروشف منتقل می‌شود.

چنین اقدامی جالب توجه خواهد بود، چون براساس قانون اساسی، قدرت تنها باید به میخائیل میشوستین، نخست‌وزیر روسیه برسد. این مقام ۵۶ ساله، تکنوکراتی بدون سابقه نظامی یا ارتباطات با سرویس مخفی است. به گفته این منبع آگاه، انتخاب پاتروشف "بدترین گزینه" است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
0
خدا کنه بمیره تاجهان روی آرامش ببینه
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
0
0
امیدوارم به درک واصل بشه مردک دیکتاتور دیوانه
نظرات شما
پیشخوان