تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

نماینده مجلس: مافیای خودرو، بیشتر از چنگیزخان، ایرانی کشته اند

سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به کیفیت پایین خودرو‌های تولید داخل ادامه داد: طنز تلخ خودروی ملی که بیشتر شبیه تراژدی ارابه‌های مرگ ایرانیان است را به خورد مردم دادند و در حالی که بیشتر از چنگیزخان مغول از ایرانیان را کشته اند، اما تاکنون کسی را یارای مقابله با آن‌ها نبوده و نیست و حتی دولت‌های مختلف را بلعیده اند.

مافیای خودروسازانرویداد۲۴ نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به افزایش قیمت خودروهای بی‌کیفیت داخلی گفت: تنها راه نجات مردم از دست قماربازان و رانتخواران سیاسی، احیای گردان های مخلص دوران دفاع مقدس است.

سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (11 اردیبهشت) مجلس در تذکری اظهار داشت: داستان بازی خودروسازان با امنیت خاطر مردم و با بیت المال، داستان عجیب و غریبی نیست.

وی ادامه داد: از دولت پنجم به بعد، خوش اشرافیگری در بسیاری از خواص رخنه کرد، آنها به جای حفاظت از میراث انقلاب، آن را سهم الارث پدران خود دانستند و امروز پشت مافیای خودرو هستند. حتی نهادهای بالادستی را دچار اشتباهات محاسباتی کردند.


بیشتر بخوانید: مدیران خودروسازی به مجلس فراخوانده شدند


نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به کیفیت پایین خودروهای تولید داخل ادامه داد: طنز تلخ خودروی ملی که بیشتر شبیه تراژدی ارابه های مرگ ایرانیان است را به خورد مردم دادند و در حالی که بیشتر از چنگیزخان مغول از ایرانیان را کشته اند، اما تاکنون کسی را یارای مقابله با آنها نبوده و نیست و حتی دولت های مختلف را بلعیده اند.

فلاحی تصریح کرد: به نظر من تنها راه نجات مردم ایران از دست قماربازان اقتصادی و رانتخواران سیاسی، احیای گردان ها و لشکرهای مخلص دوران دفاع مقدس است. گردان های حر، کمیل، حنظله و لشکرهای محمد رسول الله (ص) و عاشورا.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
2
مغولها بیش از نیمی از جمعیت ایران را به همراه دیگر جانداران و جنگل و جلگه های ایران و بزرگترین مراکز تمدن اسلامی را نابود کردند و علی الخصوص دشمن و نابودگر " هنر " و " دین " و "" صنعت و تولید "" ایران و ایرانی شدند .... که موجب خشنودی اقلیتی همانند شماست
مش قربون
|
Austria
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
2
تمام صحبتهای شما درسته.ماشین ایرانی بدرد بار کردن سیمان هم نمیخوره.! اما اینطور که بعضی از نمایندگان موافق این تعداد قلیل واردات خودروی خارجی به کشور پشت این طرح ایستاده اند.حتما یک نونی توش هست.اختمالا وارد کننده ها از قوم و خویش و دوست و اشناهای تون هستند یا انحصار وارداتی چیزی براشون میخواهید دست پا کنید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
2
زیاد به ستون فقراتت فشار نیار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
1
2
همه جای دنیا تجارت آزاد میکنند کشور ما روز به روز محدودتر

خوب واردات آزاد کنید مثل صادرات تا رقابت اجناس خوب تو بازار بیشتر شود نه رقابت اجناس خراب
قاچاق کالا هم کار مردم عادی نیست کار خود دولتی ها و نظامی ها است از منع واردات پول کلان به جیب میزنند و خودشان قاچاق همه جای دنیا تجارت آزاد میکنند کشور ما روز به روز محدودتر

خوب واردات آزاد کنید مثل صادرات تا رقابت اجناس خوب تو بازار بیشتر شود نه رقابت اجناس خراب
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان