تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

محرم نویدکیا: صدرنشینی حق استقلال است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، صدرنشینی استقلال را حق آبی‌پوشان عنوان کرد.

محرم نویدکیارویداد۲۴ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: با صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته است و حقش است صدرنشین باشد. بازی سنگینی برای هر دو تیم که هر دو طرف به امتیازات کاملش احتیاج دارند. استقلال برای اثبات خودش و ما به خاطر بهتر شدن شرایط نیاز به پیروزی داریم. به همین دلیل فکر می‌کنم بازی جذابی خواهیم داشت و امیدوارم فردا هم همین اتفاق بیفتد. خوشحالم هواداران‌مان می‌آیند و بعد از 2 سال می‌توانند از نزدیک تیم‌شان را ببینند. فقط ناراحتم تعداد کمی می‌آیند اما با این حال همین هم جای خوشحالی دارد.

او درباره وضعیت روحی و روانی تیمش گفت: تیم‌های بزرگ نیاز نیست کار روحی و روانی انجام دهند. درست است یک مسابقه بزرگ را از دست دادیم اما این بازیکنان تجربه این بازی‌ها را داشته‌اند و از نظر روحی و روانی می‌توانند خودشان را آماده کنند. نیاز نیست بخواهیم از این نظر روی بازیکنان کار کنیم.

نویدکیا درباره گل نزدن تیمش بیان کرد:‌ تیمی که می‌تواند موقعیت سازی کند یعنی در مسیری خوبی قرار دارد. اگر موقعیت‌ها خراب می‌شود، نیاز به تمرینات بیشتر دارند و باید راحت تر ضربات آخر را بزنند. تیم من وقتی موقعیت درست می‌کند خوشحال هستم. می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود و درباره این مساله نگرانی ندارم.

او با بیان این‌که شرایط جسمانی بازیکنان سپاهان خوب است، عنوان کرد: وضعیت بازیکنانم نگران کننده نیست و همیشه از روی GPS وضعیت آن‌ها را بررسی می‌کنیم اما باید این واقعیت را قبول کنیم که مسابقات فشرده و سختی را پشت سر گذاشتیم. البته استقلالی‌ها هم در شرایط مسابقه نبودند و ممکن است همین مشکل را داشته باشند. یکی دو هفته شرایط بدنی همه بازیکنان ممکن است خوب نباشد اما در ادامه به شرایط یکسانی می‌رسند.

سرمربی سپاهان درباره تقابل با سید حسین حسینی که در ابتدای فصل پیشنهاد بازی در سپاهان داشت، گفت: این مساله برای گذشته است و من دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. او تصمیمش را گرفت در استقلال باشد و من به او احترام گذاشتم. در فوتبال هر تصمیمی ممکن است گرفته شود. برای من چندان مهم نیست و به عقب برنمی‌گردم.

او درباره تغییرات سپاهان در ترکیبش بیان کرد: ما نتایج درخشانی نگرفتیم که من بخواهم از آن دفاع کنم و همیشه هم سعی کردم درباره واقعیت‌ها صحبت کنم. من از لحاظ نوع بازی دوست ندارم تغییرات زیادی بدهم و همیشه دلم می‌خواست تیمم سبک خاصی را بازی کند. در همه دنیا هیچ تیمی فقط با 11 بازیکن بازی نمی‌کند و مربیان چالش انتخاب نفرات را دارد. من خوشحالم چنین بازیکنانی دارم چون باید فکر کنم تا آن‌ها را انتخاب کنم.

نویدکیا درباره غایبان تیمش گفت:‌ فقط محمدرضا مهدی‌ زاده غایب ما است و بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

تقابل دو تیم سپاهان و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا(پنج‌شنبه) ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
0
0
انشالله استقلال با 3گل پیروز است
نظرات شما
پیشخوان