تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

ابتلای جامعه‌شناس مشهور به سرطان

عماد افروغ، نویسنده، جامعه‌شناس و سیاستمدار ایرانی و نماینده مردم تهران در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و عضو شورای فرهنگ عمومی در حال درمان بیماری سرطان و گذراندن مراحل شیمی‌درمانی است.

عماد افروغ

رویداد۲۴ ​عماد افروغ، نویسنده، جامعه‌شناس و سیاستمدار ایرانی و نماینده مردم تهران در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و عضو شورای فرهنگ عمومی در حال درمان بیماری سرطان و گذراندن مراحل شیمی‌درمانی است.

او گفت: «در حال شیمی‌درمانی هستم و حال جسمانی و روحی خیلی خوبی دارم و با پشت سر گذاشتن جلسه هشتم شیمی‌درمانی، چهار جلسه دیگر تا پایان شیمی‌درمانی باقی مانده و هر آن چه رخ دهد، دست خداست.»

پیشتر شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صداوسیما، در توئیتی از ابتلای عماد افروغ به بیماری خبر داده بود.

اسفندیاری نوشت: «تماس گرفتم دعوت کنم برای سخنرانی با موضوع عدالت در نهج‌البلاغه در همایش حکمت مطهر. در ماه‌های اخیر دو عمل جراحی داشتند و در حال طی مراحل شیمی‌درمانی هستند. با این حال روحیه‌شان بسیار عالی بود و دعوت ما را هم پذیرفتند. برای عافیت و شفای کامل دکتر افروغ یک حمد بخوانیم و دعا کنیم.

‌اجازه خواستم که به دوستان التماس دعا بگویم برای سلامتی ایشان. گفتند: «به هنگام رفتن به اتاق عمل با خدا نجوا می‌کردم که‌ای خدا رضایم به رضای تو ...، ولی هر گونه که صلاح می‌دانید. با این نیت که الباقی عمرم در خدمت طاعت و عبودیت و اعتلای دین و معارف اسلامی باشد.»

برچسب ها: عماد افروغ
نظرات شما
پیشخوان