تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

نوسان دلار در نیمه کانال ۲۸ هزار تومان

قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۷۰۶ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته قیمت آن ۱۱ تومان کاهش یافت. قیمت دلار در بازار آزاد نیز به ۲۸ هزار و ۵۷۰ تومان رسید.

نوسان دلار در نیمه کانال ۲۸ هزار تومان

رویداد۲۴ امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۷۰۶ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۱ تومان کاهش یافت. امروز دلار در بازار آزاد تا ساعت تنظیم این خبر در حدود ۲۸ هزار و ۵۷۰ تومان معامله می‌شود که نسبت به روز قبل قیمت آن افزایشی بود.

برخی کانال‌های تلگرامی و سایت‌ها قیمت فروش دلار را در ساعت تنظیم این خبر قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۵۴۰ تا ۲۸ هزار و ۵۷۰ تومان اعلام کرده‌اند.

قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و ۴۵۱ تومان و ۲۵ هزار و ۷۰۶ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۱ تومان کاهش یافت.

همچنین قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۱۰۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۳۸۶ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز گذشته ۸۷ تومان کاهش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۵ هزار و ۴۴۵ تومان و ۲۵ هزار و ۷۰۱ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۲۰۶ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۴۹۰ تومان اعلام شد که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی، قیمت دلار اندکی افزایش و قیمت یورو کاهش یافت.

نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۵۷۶ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۲۹۲ تومان اعلام شد.

برچسب ها: قیمت دلار
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان