تاریخ انتشار: ۰۵:۲۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

شیوه ثبت اعتراض به یارانه نقدی

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی تأکید کرد: این رقم واریزی فعلاً بلوکه است و تا روزی که اعلام رسمی اصلاح یارانه‌ها شود قابل برداشت نیست و پس از آن قابل برداشت خواهد بود.

اعتراض به یارانه نقدی

رویداد۲۴ مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: کسانی که این یارانه‌ها به حساب آن‌ها واریز نشده و فکر می‌کنند که مستحق هستند، می‌توانند اعتراض خود را در «سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی» وزارت تعاون ثبت دهند.

مصطفی قمری‌وفا درباره اصلاح یارانه‌ها و واریز یارانه نقدی بیان کرد: این یارانه‌های کمک معیشتی همانگونه که گفته شد تجمیع همه یارانه‌های قبلی است.


بیشتر بخوانید: جزئیات یارانه جدید


وی در پاسخ به این سؤال که چرا برای برخی رقم واریز شده کمتر از رقم اعلامی است؟ گفت: این موضوع در حیطه اختیارات سازمان هدفمندی یارانه‌ها است، اما آنگونه که من پیگیری کرده‌ام سازمان هدفمندی قسط وام کرونایی را از این مبلغ کم کرده است.

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی تأکید کرد: این رقم واریزی فعلاً بلوکه است و تا روزی که اعلام رسمی اصلاح یارانه‌ها شود قابل برداشت نیست و پس از آن قابل برداشت خواهد بود.

قمری‌وفا اضافه کرد: تا صبح فردا به تدریج برای همه افراد مشمول این یارانه‌ها، واریز یارانه کمک معیشتی انجام می‌شود البته بانک‌های بزرگ‌تر و معظم‌تر به دلیل آنکه واریز‌های بیشتری دارند ممکن است دیرتر انجام شود.

وی گفت: کسانی که این یارانه‌ها به حساب آن‌ها واریز نشده و فکر می‌کنند که مستحق هستند، می‌تواننددرخواست و اعتراض خود را در «سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی» به آدرس (hemayat.mcls.gov.ir) ثبت کنند.

یارانه خانوار‌های متوسط ۳ برابر شد

خانوار‌های تک‌نفره اقشار متوسط جامعه پیش از این ماهانه حدود ۱۰۰ هزار تومان یارانه (نقدی و معیشتی) دریافت می‌کردند که با رقم پرداختی توسط دولت سیزدهم (۳۰۰ هزار تومان) رقم دریافتی آن‌ها ۳ برابر خواهد شد.

‌یارانه خانوار‌های دونفره اقشار متوسط پیش از این ماهانه حدود ۱۹۴ هزار تومان بود که هم‌اکنون به ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و بیش از ۳ برابر خواهد شد.

‌یارانه دریافتی خانوار‌های سه نفره نیز حدود ۲۷۴ هزار تومان بود که هم‌اکنون به ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافت و ۳.۳ برابر شده است.

‌همچنین یارانه خانوار‌های چهارنفره که پیش از این ۳۵۴ هزار تومان بود به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده و ۳.۴ برابر شده است.

یارانه خانوار‌های پنج‌نفره به بالا نیز بیش از ۳.۵ برابر شده است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یارانه نقدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
0
دولت بجای واریز مبلغ سه میلیون تومان با این مبلغ اندک سر مردم را شیر ه می مالد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
0
0
۵شماها خدایی چطور حساب میکنید بنده گردش مالیم ۲۰۰ میلیون است خداوند لعنت کند دروغگو را بنده به خدا قسم ۷ تومان هم حقوق نمی گیرم چند سال پیش خودرویی داشتم تصادف کرده و فروختم الان هم خودرویی ندارم بعد شماها میگیم که این اطلاعات به روز است خداوند دروغگو را رو سیاه کنه بین من و شما بنده الان بچه ام مشکل داره به خدا قسم ندارم که ببرم درمانش کنم ۲ ماه است گوشه خونه این جوان دراز کشیده و مساله بعد شما ......واگذاردن به خداوند منان
نظرات شما
پیشخوان