تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

هزینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر است؟

معمولا همه ی ما هزینه های سرسام آوری برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و طراحی سایت و اپلیکیشن شنیده ایم. اما در واقعیت برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی چقدر هزینه لازم است؟

هزینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر است؟

رویداد۲۴ معمولا همه ی ما هزینه های سرسام آوری برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و طراحی سایت و اپلیکیشن شنیده ایم.

اما در واقعیت برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی چقدر هزینه لازم است؟ در این مقاله به جزئیات مختلفی برای براورد کردن هزینه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی خواهیم پرداخت.

الگوی مناسب کسب و کار شما چیست؟
قبل از هرچیز باید به چند نکته ی کلیدی توجه کرد. آیا کسب و کار شما صرفا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی قرار است معرفی شود یا به یک پایگاه ثابتی مانند سایت نیاز دارید؟

اگر به روند برندهای مطرح یا رقبای هوشمند خود دقت کنید، متوجه خواهید شد که برندهای مطرح و رقبای هوشمند شما، از هر دو بستر سایت و شبکه های اجتماعی به موازات استفاده می کنند.
طول عمر شبکه های اجتماعی معلوم نیست! سرگذشت وایبر و تلگرام در چندسال اخیر به ما ثابت کرد که صرفا یک شبکه ی اجتماعی که سود خوبی هم می تواند داشته باشد اعتماد نکنیم و در کنار شبکه ی اجتماعی سایت هم داشته باشیم.

چگونه الگوی مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنیم؟
بارها و بارها شنیده ایم که چندین فکر، بهتر از یک فکر به ما کمک خواهد کرد. اگر شما الگوهای کسب و کارخود را براساس تجربه و توان خود مشخص کنید و از مشاورین و متخصصی دیجیتال مارکتینگ هم برای تهیه ی الگوی مناسب کمک بگیرید، قطعا می توانید بهترین بازخورد را دریافت کنید.
ما در مجموعه کدپز، به شما کمک می کنیم تا بهترین الگوی کسب و کار خود را داشته باشید.

هزینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر است؟

طول عمر فعالیت شما چقدر است؟
اگر شما در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنید، معمولا طول عمر هر پست شما نهایتا یک هفته خواهد بود، اگر برای مدت طولانی فعالیت نداشته باشید به مرور از یاد و خاطر همه خواهید رفت.
در سایت پست های شما محدودیتی ندارند، ممکن است از یک پست برای چندین سال ورودی و بازخورد عالی داشته باشید. با یکبار اصولی کار کردن در سایت، برای مدت طولانی ورودی و مخاطب خواهید داشت.

هزینه ی طراحی سایت چقدر است؟
شما برای نگه داشت یک سایت چند نوع هزینه دارید، هزینه های ثابت سالانه مثل هزینه ی تمدید فضای اجاره ای سایت (هاست) و نام سایت (دامنه (، هزینه های اولیه مانند طراحی سایت که یکبار در طول کل دوره استفاده پرداخت خواهید کرد و هزینه ی آخر هم به صورت ماهانه برای تبلیغات و پشتیبانی سایت شما خواهد بود.

هزینه ی ثابت سال قابلیت کم و زیاد شدن ندارد و معمولا در یک رنج نرخ ثابت قرار دارد.
هزینه ی طراحی سایت بسته به نوع سایت قابل تغییر است. برای شروع ما در مجموعه کدپز، سیستم مدیریت محتوای وردپرس را پیشنهاد می کنیم که با کمترین هزینه ی ممکن بتوانید یک سایت کامل را داشته باشید.
هزینه ی طراحی سایت باکدنویسی اختصاصی معمولا بیش از 5 برابر بیشتر از هزینه ی طراحی سایت با وردپرس است.

برای مثال اگر هزینه ی طراحی یک سایت فروشگاهی با وردپرس 10 میلیون تومان است، هزینه ی طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی بیش از 50 میلیون تومان خواهد بود.
پس بهینه ترین حالت استفاده کردن از وردپرس است.

در صورتی که تمایل سفارش خدمات طراحی سایت وردپرسی دارید، می توانید از طریق سایت کدپز، استعلام آخرین قیمت طراحی سایت را دریافت کنید.

پشتیبانی و آموزش رایگان
یکی از کلیدی ترین ویژگی های وردپرس اینجا است که تمام اطلاعات کاربردی وردپرس را به صورت رایگان می توانید از گوگل دریافت کنید.

معمولا مجموعه هایی که طراحی سایت را انجام می دهند، تمام آموزش های لازم را برای استفاده کردن از سایت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهند.
هزینه ی پشتیبانی سایت وردپرس به مراتب کمتر از پشتیبانی سایت های کدنویسی شده است. شما این قابلیت را دارید که بدون نیاز به پشتیبان، با آموزش هایی که برای وردپرس دیده اید، سایت خود را پشتیبانی و مدیریت کنید.

هزینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر است؟

چه مدت در سایت باید فعالیت کنیم تا دیده شویم؟
بسته به نوع کسب و کار و هدفی که در پیش دارید، جواب این سوال متغییر است. شما توان بهینه سازی هزینه ها را زمانی دارید که از یک فرد متخصص در این حوزه راهنمایی و مشاوره بگیرید.
پیشنهاد ما در این حوزه مشاوره گرفتن از چندین نفر است. داده های یک نفر ممکن است براساس شرایط و استراتژی پیش برنده ی کسب و کار خود شخص باشد و برای شما سودی به همراه نداشته باشد اما هنگامی که از چندین مشاور مختلف پلن های مختلف دریافت کردید، قطعا انتخاب بهترین پلن برای شما کار ساده ای خواهد بود.
به یاد داشته باشید که هرشخصی که توان کار با کامپیوتر و اینترنت دارد، متخصص و مشاور مناسبی برای شما نیست.

فقط افراد هوشمند می دانند که ...
فقط افراد هوشمند می دانند که به روز بودن و آموزش دیدن چقدر می تواند به رشدشان کمک کند.
هزینه کردن برای طراحی سایت، یک فایده ی بی شک برای شما است. شما با آموزش دیدن می توانید یک سایت طراحی کنید اما آیا واقعا مقرون به صرفه ترین راه را پیش روی خود دارید؟

مقرون به صرفه ترین راه داشتن آگاهی کامل برای مدیریت و کنترل کردن نیروها است. اگر آگاهی کافی را داشته باشید، قطعا با بالاترین کیفیت سایت خود را تحویل خواهید گرفت.

ما در مجموعه کدپز به ساده ترین شکل ممکن و بدون استفاده از کلمات تخصصی تمام نیازسنجی های شما را انجام خواهیم داد و به جرات یکی از بهترین و با کیفیت ترین سایت هایی که می توانید داشته باشید را به شما تحویل خواهیم داد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
0
خبر جذابی بود برام
خیلی وقت بود که دنبال دونستن هزینه های طراحی سایت بودم ولی نمی دونستم که به چه سایتی مراجعه کنم و چه سایتی بیشتر به کارم میاد و از اونجایی که خجالت می کشیدم ارتباط داشته باشم با افراد مختلف این مقاله خیلی به کارم اومد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان