تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

حمله تند یک پرسپولیسی به یحیی: همین الان استعفا بده!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس همین الان استعفا بدهند و یک مربی خارجی مثل برانکو ایوانکوویچ برای این تیم بیاورند.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ پیروزی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر و شکست پرسپولیس برابر سپاهان باعث شد تا استقلال در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ، به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برسد.

پرسپولیس که در پنج دوره متوالی قهرمان لیگ برتر بود، این فصل قافیه را به استقلال واگذار کرد تا فشارها و حملات به یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس شدت بگیرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت و مدافع پیشین پرسپولیس یکی از این نفرات است که در تازه‌ترین گفتگوی خود، نتایج و اختلاف امتیاز پرسپولیس با استقلال را «شرم آور» دانست و خواستار استعفای زودهنگام گل محمدی شد.

فنونی زاده در این خصوص گفت: این شرم آور است که سه هفته مانده به پایان لیگ، ۹ امتیاز از حریف سنتی عقب باشیم. همیشه این اختلاف بین پرسپولیس و استقلال دو، سه امتیاز بالا یا پایین بود. این فاجعه است که ۹ امتیاز از رقیب سنتی عقب باشیم و برای ما گنگ است!

وی با بیان اینکه قهر کردن‌های یحیی گل محمدی در قهرمان نشدن این تیم نقش داشته است، تاکید کرد: بله؛ یحیی رفیق صمیمی من است و از او انتقاد می‌کنم. زمان علی دایی و حمید درخشان هم تیم بد بازی می‌کرد و انتقاد می‌کردم. دل هواداران به صحبت پیشکسوتان خوش است. وقتی تماس می‌گیرید نمی‌توانم تمجید کنم.


بیشتربخوانید: ادامه تغییرات اجباری در پرسپولیس


پیشکسوت پرسپولیس که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می کرد، یادآور شد: گل محمدی با پرسپولیس قرارداد سه ساله بسته است که این یکی از بزرگترین اشتباهات درویش (مدیرعامل پرسپولیس) بوده است. قرارداد مربی هم مثل بازیکن باید سال به سال تمدید بشود. یحیی الان استعفا بدهد و پولش را ببخشد بهتر از آخر فصل است.

فنونی زاده تصریح کرد: همه اعضای کادر فنی باید بروند و فقط مربی خارجی بیاید. چقدر زمان برانکو راحت بازی می‌کردیم. یک سرمربی آمد که همه راضی بودند و آن هم فقط سلطان بود!

وی همچنین از بازیکنان پرسپولیس بابت گلایه‌هایی که از دریافت نکردن پاداش‌هایشان داشتند، انتقاد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف حامد لک در دروازه پرسپولیس اظهار کرد: حامد زحمتش را کشید و پارسال یکی از بازیکنان خوب ما بود. یکسری مسائل اخلاقی هست که داخل خانواده است. اگر سرمربی دروازه بان تیمش را کنار می‌گذارد باید یک دروازه بان مطمئن دیگر داشته باشد. یحیی این فصل هشت، نه بازیکن به پرسپولیس آورد که همه آنها فقط در تیم خودشان خوب بودند و در پرسپولیس انسجام نداشتند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان