تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

وضعیت اسفبار گوسفندان در زباله‌های شمال ایران

بسیاری از دام‌هایی که انسان‌ها از انها بطور مستمر تغذیه می‌شوند از خوراک دامی مرغوبی بهره نمی‌برند. از این رو در خیلی مواقع این حیوانات در فضاهای نامناسب رها شده تا هر آنچه در مسیرشان بود را بخورند تا سیر شوند. اما آیا ارگان‌هایی که مسئول رسیدگی به حیوانات هستند به این دامداران کمکی می‌کنند تا از خوراک دام سالم بهره ببرند و حیوانات سالمی را پرورش دهند.

وضعیت اسفبار گوسفندان در زباله‌های شمال ایرانرویداد۲۴ در ویدیوی امروز تصویری گوسفندانی را می‌بینید که بین زباله‌های جاده شمال ایران جمع شده‌اند. این تصویر آدم را به فکر فرو می‌برد که آیا کار ما آدم‌ها درست است که تغذیه خود را از حیواناتی تهیه می‌کنیم که در چنین شرایطی آلوده و کثیفی آب و غذا می‌خورند. چنین وضعیتی سبب ورود هر نوع ویروس خطرناکی در بین دام‌ها می‌شود. 

گروهی از ما آدم‌ها در راستای حمایت از سلامت انسان‌ها و حیوانات روش زندگی خود را تغییر داده و به گیاهخواری روی آورده و از غذا‌هایی که خاستگاه جانوری دارند پرهیز می‌کنند. این دسته از افراد با هر نوع خشونتی مخالف هستند. در تصاویر روز عکس‌هایی از وضعیت اسفبار گوسفندان در زباله‌های جاده شمال ایران را ببینید. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان