تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

پیشنهاد نجومی تیم اماراتی به فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی هفته های گذشته از یک تیم اماراتی پیشنهاد دریافت کرده است.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم دست به کاری بزرگ زد و به جز قهرمان کردن استقلال در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر موفق شد رکورد شکست ناپذیری یک تیم در یک فصل در ادوار لیگ را بشکند.

 به جز این فرهاد مجیدی بعد از ۹ سال توانسته استقلال را قهرمان کند و او ماموریتی که مربیانی مثل پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان، وینفرد شفر و محمود فکری نتوانسته بودند انجام بدهند را عملی کرد و آبی ها حالا به چهارمین قهرمانی شان در تاریخ لیگ برتر رسیده اند.

در این بین اما یک اتفاق ممکن است کار فرهاد مجیدی را با استقلال به پایان برساند، طبق اخبار موثقی که به دست رسانه طرفداری رسیده، فرهاد مجیدی از یک باشگاه اماراتی که در سطح اول این کشور فعالیت می کند پیشنهاد دریافت کرده است.

خلاف تصور خیلی ها باشگاه خواهان مجیدی، الوصل امارات نیست و همان ایجنتی که زمینه حضور مهدی قائدی و احمد نوراللهی در شباب الاهلی را فراهم کرده بود، ظاهرا این پیشنهاد را برای سرمربی فعلی استقلال آورده است.


بیشتر بخوانید: رمز موفقیت عجیب فرهاد مجیدی!


با توجه به اینکه بخشی از کسب و کار و زندگی مجیدی در امارات است و فرزندان او در این کشور ساکن هستند، احتمال اینکه سرمربی استقلال بعد از ۳ بازی آبی ها در لیگ برتر از این تیم جدا شود و پیشنهاد رسیده از امارات را بپذیرد، وجود دارد.

در این بین آجورلو در ابتدای فصل قرارداد مجیدی را به مدت ۳ فصل تمدید کرد اما پیگیری ها نشان می دهد این قرارداد برای طرفین الزام آور نیست و بعید است مجیدی برای قبول پیشنهاد تیم اماراتی از نظر قانونی مشکلی داشته باشد.

تقریبا اواخر فروردین ماه برای اولین بار زمزمه پیشنهاد اماراتی فرهاد مجیدی به شکل خصوصی شنیده شد و حالا که به روزهای پایانی لیگ نزدیک می شویم، به نظر می رسد ماجرای این پیشنهاد از شایعه فراتر بوده و کم کم رنگ واقعیت به خود می گیرد. البته طبیعی است سرمربی استقلال تا پایان فصل جاری هیچ واکنشی به این اخبار نشان ندهد و همه چیز را به پایان لیگ بیست و یکم موکول کند.

منبع: طرفداری
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
4
8
مجیدی تبم استقلال را درست کرده است تا قهرمان آسیا نکند ول کن استقلال نیست بعد از قهرماني در لیگ آسیا می رود
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
0
1
پرواز را به خاطر بسپار،پرنده رفتنیست....
درویش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
0
1
به ولله نه مجیدی به تیم اماراتی میرود و نه پیشنهادی از طرف تیم اماراتی برای مجیدی آمده است
با شعور مردم بازی نکنید خواهشن
نظرات شما
پیشخوان