تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

خبر خوش برای کاربران iOS در ایران

اپل دیروز از مجموعه جدیدی از قابلیت‌های مربوط به معلولین رونمایی کرد که قرار است در ادامه سال از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری در اختیار آیفون، آیپد، مک و اپل واچ قرار بگیرند.

اخبار تکنولوژی

رویداد۲۴  اپل دیروز از مجموعه جدیدی از قابلیت‌های مربوط به معلولین رونمایی کرد که قرار است در ادامه سال از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری در اختیار آیفون، آیپد، مک و اپل واچ قرار بگیرند.

از جمله این قابلیت‌ها پشتیبانی از 20 زبان جدید در بخش VoiceOver و Speak Screen است که زبان فارسی هم یکی از آن‌ها خواهد بود. بنابراین این احتمال وجود دارد که در آینده بالاخره iOS از زبان فارسی پشتیبانی کند.

افراد ناشنوا می توانند از VoiceOver برای خواندن کامنت های ایجاد شده توسط افراد دیگر استفاده کنند. حاشیه نویسی ها توسط VoiceOver به سه گروه تقسیم می شوند: نظرات، نکات برجسته و تغییرات اعمال شده.

VoiceOver نظرات را می خواند و شخصی را که نظر داده را شناسایی می کند، نکات برجسته را توصیف می کند (از جمله رنگ هایلایت)، و هنگامی که یک تغییر هایلایت شده را انتخاب می کنید، VoiceOver صحبت می کند که آیا تغییر احتمالی اضافه یا حذف شده است و به شما امکان می دهد قبل از تغییر، پیش نمایش را مشاهده کنید. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان