تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

مشوق جدید دولت برای فرزندآوری بازنشستگان!

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش حق عائله‌مندی بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: مبلغ عائله‌مندی ۸۱۴ هزار و ۷۷۹ تومان و حق اولاد نیز ۳۱۶ هزار و ۸۵۸ تومان خواهد بود.

فرزندآوری برای بازنشستگانرویداد۲۴ علی خدامی مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای بازنشستگانی که تاریخ ازدواج خودشان و تاریخ تولد فرزندانشان قبل از سال ۱۴۰۱ باشد، مبلغ عائله‌مندی ۴۰۷ هزار و ۳۸۹ تومان و حق اولاد هم صد و ۵ هزار و ۶۱۹ تومان محاسبه خواهد شد.

به گفته مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، بر اساس مصوبه دولت در صورتیکه تاریخ ازدواج بازنشسته و تاریخ تولد فرزند یا فرزندان ایشان در سال ۱۴۰۱ ثبت شده باشد، مبلغ عائله‌مندی ۸۱۴ هزار و ۷۷۹ تومان و حق اولاد نیز ۳۱۶ هزار و ۸۵۸ تومان خواهد بود.


بیشتر بخوانید: بازنشستگان منتظر این واریزی جدید باشند


او گفت: این افزایش در راستای مفاد بندهای (۲) و (۱۰) مصوبه هیئت وزیران در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ درباره «تعیین حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته» صادر شده است و تنها بازنشستگانی مشمول این بخشنامه می‌شوند که دستگاه و ذی‌حسابی محل اشتغال آن‌ها دارای ردیف بودجه بوده و تحت پوشش این صندوق باشند و بنابراین، دستگاه‌های فاقد ردیف بودجه مشمول این بخشنامه نخواهند شد و موضوع باید از دستگاه اجرایی مربوطه پیگیری شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
1
0
خودتونو مسخره کردین ،بازنشسته با ۶۰ سال سن باید صاحب اولاد شود
جوونا بیکارن نمی تونن ازدواج کنند
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
1
0
با سلام .عقل این مدیر کل نمی رسه که باز نشستگان که حداقل شصت به بالا سن دارند چطورئ در سال 1401 ازدواج کند و درهمان سال بچه بیاورند اینها بازنشستگان را به سخره گرفته اند.برای چندرغاز پول
نظرات شما
پیشخوان